izr. prof. dr. Tanja Dmitrović

  • Katedra za trženje (predstojnica katedre)
  • Katedra za ekonomijo (pridružena članica)
  •  
  •  
  •  
  •  
  • Govorilne ure
  • torek ob 16.00 v R-406
Kratek življenjepis
Tanja Dmitrović je izredna profesorica za področje trženja na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani, kjer je v letu 1998 tudi doktorirala s področja ekonomije. V okviru dodiplomskega in podiplomskega študija predava predmete s področja trženja (npr. Tržne poti, Razvoj in trženje novih izdelkov, Management odnosov z odjemalci) in ekonomije (Organizacija in struktura trga). Trenutni raziskovalni projekti posegajo na področje trženja, turizma in industrijske organizacije, svetovalni pa na področje razvoja novih izdelkov, trženjskih strategij in analiz trga. Rezultate raziskovalnega dela publicira v različnih znanstvenih in strokovnih publikacijah, npr. v European Journal of Marketing, International Business Review, Economic and Business Review, Tourism Management, Tourism Economics, ipd. Trenutno je tudi predstojnica Katedre za trženje na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani in Svetovalka Kluba BGS.
Izbrana raziskovalna in svetovalna dejavnost
  • PERVIZ, Lejla, GEČ, Tina, VIDA, Irena, DMITROVIĆ, Tanja.
    The origins and consequences of consumer animosity in Slovenia : a qualitative study.
  • Economic and business review, 2014, vol. 16, no. 2, str. 133-161. (Znanstveni članki)
  • ŽABKAR, Vesna, MAKOVEC BRENČIČ, Maja, DMITROVIĆ, Tanja
    Modelling perceived quality, visitor satisfaction and behavioural intentions at the destination level.
  • Tourism Management, 2010, August, Vol. 31, No. 4, pp. 537-546, (Znanstveni članki)
  • DMITROVIĆ, Tanja, ŽABKAR, Vesna
    Assessing tourism supply quality using formative indicators.
  • Tourism Economics, 2010, June, Vol. 16, No. 2, pp. 405-425. (Znanstveni članki)
  • DMITROVIĆ, Tanja, VIDA, Irena, REARDON, James
    Purchase behavior in favor of domestic products in the West Balkans,
  • International Business Review, 2009, October, Vol. 18, No. 5, pp. 523-535, (Znanstveni članki)
  • VIDA, Irena, DMITROVIĆ, Tanja, OBADIA, Claude
    The role of ethnic affiliation in consumer ethnocentrism.
  • European Journal of Marketing, 2008, Vol. 42, No. 3/4, pp. 327-343. (Znanstveni članki)
  • VIDA, Irena, DMITROVIĆ, Tanja
    Product nationality, consumer ideologies and consumption : an appraisal of the literature with illustration of empirical work in South-East Europe. 
  • Ljubljana: Ekonomska fakulteta. ISBN 978-961-240-162-7. (Monografije)
  • DMITROVIĆ, Tanja, BODLAJ, Mateja.
    Retailing in Slovenia : current landscape and trends.
  • European Retail Reseach, 2014, Vol. 27, iss. 2, pp. 93-123 (Monografije)
  • Bibliografija COBISS
Pedagoška dejavnost
Na vrh strani