Zmagovalci ŠPK 2012

1. Sekcija TRŽENJE

Creating necessity where necessity ends - The potential effects of product placements in TV productions on the brand value of luxury products - The case of "Sex and the City"
Avtorica: Bianca Capetola

2. Sekcija MEDNARODNO POSLOVANJE

Medorganizacijsko mreženje v procesu internacionalizacije: Primer slovenskih poslovnih klubov
Avtorica: Iris Koleša

3. Sekcija: HRM

Vpliv nagrajevanja projektnega tima na uspešnost projekta
Avtorica: Renata Kenda

4. Sekcija: MANAGEMENT

Kontekstualne spremenljivke paradigme odprtih inovacij v poslovnem okolju slovenskih podjetij
Avtorica: Jana Krapež

5. Sekcija: PODJETNIŠTVO

Preoblikovanje samostojnega podjetnika v družbo z omejeno odgovornostjo - pravnoekonomska analiza
Avtorica: Dagmar Češnovar

6. Sekcija: TURIZEM

Analiza družbenih vplivov organizacije dogodkov: Primer ljubljanskega maratona
Avtorica: Maja Fabjan

7. Sekcija: POSLOVNA INFORMATIKA

Modeliranje pravil in postopkov gospodarskega prava
Avtor: Jure Planinšek

8. Sekcija: TRAJNOSTNI RAZVOJ

Fleksibilnost trga dela v Sloveniji in povpraševanje slovenskih podjetij po delu
Avtorica: Urška Lušina

Zlata predstavitev

Bianca Capetola: Creating necessity where necessity ends - The potential effects of product placements in TV productions on the brand value of luxury products - The case of "Sex and the City"

Na vrh strani