EF SEB LU logo

red. prof. dr. Maja Konečnik Ruzzier

  • Katedra za trženje (predstojnica katedre)
  •  
  •  
  •  
  •  
  • Govorilne ure
  • sreda ob 13.00 v zoom
  • Do nadaljnjega bom imela govorilne ure v obliki spletnih sestankov: https://uni-lj-si.zoom.us/j/95474278850?pwd=UmZrSnBHUmFWQTRMMWFZbW1FZEdaQT09. Prosim za predhodno najavo na naslov: maja.konecnik@ef.uni-lj.si.
Kratek življenjepis
Maja Konecnik Ruzzier je redna profesorica in predstojnica katedre za trzenje na ljubljanski Ekonomski fakulteti. Je avtorica oz. soavtorica vec kot 50 clankov s podrocja blagovnih znamk, trzenja, turizma in destinacij, ki so bili objavljeni v uglednih mednarodnih revijah (kot npr. Journal of Business Research, Annals of Tourism Research, Journal of Brand Management, Journal of Travel Research). Med knjigami velja izpostaviti splosno trzenjsko knjigo, ki osvetljuje prilagoditve trzenja v zaostrenih razmerah (Temelji trzenja) ter ozje usmerjene knjige (Trzenje v turizmu; Marketing for entrepreneurs and SMEs; Startup branding funnel). Kvaliteta njenih objav se odraza v visoki mednarodni odmevnosti, vidni v mnogostevilnih citatih (preko 4000 citatov po Google Scholarju v marcu 2021). Sodelovala je pri vec svetovalnih in raziskovalnih projektih s področja trzenja in blagovnih znamk (kot npr. Volvo, Rutar, Tosama) ter izvedla vec strokovnih seminarjev za razlicne ciljne skupine odjemalcev (kot npr. Zavarovalnica Triglav, Istrabenz Turizem). Najodmevnejsi je projekt izgradnje znamke Slovenije I Feel Slovenia, ki je tudi mednarodno zelo uspesen in prepoznaven. Svoje znanje posreduje studentom preko predmetov Temelji trženja, Management blagovnih znamk ter Trzenja v turizmu, pri katerih je tudi nosilka.
Izbrana raziskovalna in svetovalna dejavnost
  • KONEČNIK RUZZIER, Maja, GARTNER, William C. Customer-based brand equity for a destination. Annals of Tourism Research, 2007, vol. 34, no. 2, pp. 400-421.
  • (Izvirni znanstveni članek)
  • KONECNIK RUZZIER, Maja, DE CHERNATONY, Leslie (2013): Developing and applying a place brand identity model: The case of Slovenia. Journal of Business Research, 2013, vol. 66, iss. 1.
  • (Izvirni znanstveni članek)
  • RUZZIER, Mitja, KONEČNIK RUZZIER, Maja (2015): On the relationship between firm size, resources, age at entry and internationalization: The case of Slovenian SMEs. Journal of Business Economics and Management, vol. 16, iss. 1, pp. 52-73.
  • (Izvirni znanstveni članek)
  • RUZZIER, Mitja, ANTONČIČ, Boštjan, HISRICH, Robert D., KONEČNIK RUZZIER, Maja. Human capital and SME internationalization: A structural equation modeling study. Canadian Journal of Administrative Science, 2007, vol. 24, no. 1, pp. 15-29.
  • (Izvirni znanstveni članek)
  • Razvoj in implementacija nacionalne znamke I feel Slovenia.
  • (Svetovalna dejavnost)
  • Bibliografija COBISS
Pedagoška dejavnost
Na vrh strani