izr. prof. dr. Maja Konečnik Ruzzier

  • Katedra za trženje (redna članica)
  •  
  •  
  •  
  •  
  • Govorilne ure
  • sreda ob 0.00 v P-305
  • Govorilne ure bodo na podlagi predhodnega dogovora, za uskladitev termina mi pišite na naslov: maja.konecnik@ef.uni-lj.si.
Izbrana raziskovalna in svetovalna dejavnost
  • Razvoj in implementacija nacionalne znamke I feel Slovenia.
  • (Svetovalna dejavnost)
  • KONEČNIK RUZZIER, Maja. Clarifying the concept of customer-based brand equity for a tourism destination. Annales, Series Historia et Sociologia, 2010, vol. 20, no. 1, pp. 189-200.
  • (Izvirni znanstveni članek)
  • RUZZIER, Mitja, ANTONČIČ, Boštjan, HISRICH, Robert D., KONEČNIK RUZZIER, Maja. Human capital and SME internationalization: A structural equation modeling study. Canadian Journal of Administrative Science, 2007, vol. 24, no. 1, pp. 15-29.
  • (Izvirni znanstveni članek)
  • KONEČNIK RUZZIER, Maja, GARTNER, William C. Customer-based brand equity for a destination. Annals of Tourism Research, 2007, vol. 34, no. 2, pp. 400-421.
  • (Izvirni znanstveni članek)
  • KONEČNIK RUZZIER, Maja. Extending the tourism destination image concept into customer-based brand equity for a tourism destination. Economic Research, 2010, vol. 23, no. 3, pp. 24-42.
  • (Izvirni znanstveni članek)
  • KONEČNIK RUZZIER, Maja, RUZZIER, Mitja. The customer's perspective on the tourism destination brand: A structural equation modeling study. Transformations in Business and Economics, 2008, vol. 7, no. 1, pp. 169-184.
  • (Izvirni znanstveni članek)
  • Bibliografija COBISS
Pedagoška dejavnost
Na vrh strani