EF SEB LU logo

izr. prof. dr. Barbara Čater

  • Katedra za trženje (redna članica)
  •  
  •  
  •  
  •  
  • Govorilne ure
  • četrtek ob 13.00 v P-329
  • Prosim, da se za obisk v zvezi z zaključnimi deli vnaprej najavite.
Kratek življenjepis
Dr. Barbara Čater je izredna profesorica za področje trženja na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani, kjer je leta 2006 tudi doktorirala s področja poslovodenja in organizacije. V okviru doktorata je tri mesece gostovala na Univerzi v Nottinghamu (VB), magistrski študij pa je opravila na Univerzi Drury (ZDA). Predava predmete Trženjsko raziskovanje, Medorganizacijsko trženje ter Ravnanje s ključnimi kupci, raziskovalno pa se največ ukvarja z medorganizacijskim trženjem, predvsem z odnosi med podjetji. Rezultate svojega raziskovalnega dela je objavila v revijah, kot so Industrial Marketing Management, Journal of Business & Industrial Marketing, Journal of Business Economics and Management, Service Industries Journal, Transformations in Business and Economics, Journal of East European Management Studies, E M ipd.
Izbrana raziskovalna in svetovalna dejavnost
  • ČATER, Barbara, ČATER, Tomaž, PRAŠNIKAR, Janez, IVAŠKOVIĆ, Igor.
    Environmental strategy and its implementation : what's in it for companies and does it pay off in a post-transition context?
  • Journal of East European management studies, ISSN 0949-6181, 2018, vol. 23, iss.1, str. 55-88. (Objavljeni znanstveni članki)
  • ŽABKAR, Vesna, ČATER, Tomaž, BAJDE, Domen, ČATER, Barbara.
    Environmental strategy : a typology of companies based on managerial perceptions of customers' environmental activeness and deterrents.
  • E M, 2013, vol. 16, no. 3, str. 57-74. (Objavljeni znanstveni članki)
  • ČATER, Barbara, ŽABKAR, Vesna, ČATER, Tomaž.
    Commitment in marketing research services : two alternative models.
  • Journal of business economics and management, 2011, vol. 12, no. 4, str. 603-628 (Objavljeni znanstveni članki)
  • ČATER, Tomaž, ČATER, Barbara.
    Product and relationship quality influence on customer commitment and loyalty in B2B manufacturing relationships.
  • Industrial marketing management, Nov. 2010, vol. 39, no. 8 (spec. iss.), str. 1321-1333. (Objavljeni znanstveni članki)
  • ČATER, Tomaž, ČATER, Barbara.
    Product vs. relationship value in business-to-business manufacturing relationships.
  • Transform. bus. econ. (Spausd.), 2010, vol. 9, no. 2 (20), str. 139-154. (Objavljeni znanstveni članki)
  • ČATER, Barbara, ŽABKAR, Vesna.
    Antecedents and consequences of commitment in marketing research services : the client's perspective.
  • Ind. mark. manage.. [Print ed.], Oct. 2009, vol. 38, no. 7, str. 785-797. (Objavljeni znanstveni članki)
  • ČATER, Barbara, ČATER, Tomaž.
    Relationship-value-based antecedents of customer satisfaction and loyalty in manufacturing.
  • J. bus. ind. mark., 2009, vol. 24, no. 8, str. 585-597. (Objavljeni znanstveni članki)
  • ČATER, Barbara, ČATER, Tomaž.
    Emotional and rational motivations for customer loyalty in business-to-business professional services.
  • Serv. ind. j., Aug. 2009, vol. 29, no. 7/8, str. 1151-1169. (Objavljeni znanstveni članki)
  • ČATER, Tomaž, ČATER, Barbara.
    (In)tangible resource as antecedents of a company's competative advantage and performance.
  • J. East Eur. manag. stud., 2009, vol. 14, no. 2, str. 186-209. (Objavljeni znanstveni članki)
  • Bibliografija COBISS
Pedagoška dejavnost
Na vrh strani