Management in komercializacija inovacij

Cilji predmeta

- Predstaviti pomen znanja in industrijske inovacije v sodobni tržni ekonomiji.
- Predstaviti ekonomske posebnosti znanja, inovacije in intelektualne lastnine.
- Seznaniti študente z značilnostmi managementa znanja, inovacij in intelektualne lastnine.
- Seznaniti študente s postopkom zaščite patentov in blagovnih znamk v ZDA in EU.
- Seznaniti študente s konkretnimi pristopi k managementu znanja in inovacij.
- Usposobiti študente za analizo inovativnih poslovnih modelov
- Aplikacija inovativnih pristopov na druge poslovne primere in v druge panoge.
- Pripraviti študente za morebitno nadaljevanje študija vsebine predmeta.
- Spodbuditi študente k uporabi sodobnih tehnologij za reševanje praktičnih problemov.

Vsebina predmeta

1. Uvod: značilnosti sodobne konkurence v družbi znanja
2. Opredelitve glavnih pojmov: znanje, inovacija, inovacijski proces, intelektualni kapital, tehnologija, r&r...
3. Ekonomske posebnosti znanja in inovacije
4. Vpliv znanja in inovacije na konkurenčnost
5. Poslovodenje znanja: upravljanje razpoložljivega in ustvarjanje novega znanja
6. Poslovodenje inovacije
7. Poslovodenje komercialnega prenosa tehnologije
8. Osnove intelektualne lastnine
9. Ekonomske značilnosti intelektualne lastnine
10. Poslovodenje intelektualne lastnine
11. Vrednotenje znanja in inovacij
12. Odprto inoviranje
13. Inoviranje poslovnih modelov

Nosilci predmeta

  •  
  • LinkedIn: https://si.linkedin.com/in/lindic 
  •  
  •  
  • Govorilne ure
  • Spoštovani študenti, govorilne ure bodo potekale preko aplikacije Zoom po predhodnem dogovoru.
  • POZOR: Aktualna sprememba govorilnih ur
Na vrh strani