Mednarodni in e-marketing management

Cilji predmeta

Predmet se osredotoča na bistvena vprašanja, s katerimi se soočajo podjetja, ki poslujejo na mednarodnih trgih. Ta vprašanja vključujejo predvsem oblikovanje in uresničevanje trženjskih strategij v dinamičnem mednarodnem okolju . Vsebinska zasnova predmeta razvija naslednje kompetence:
- razumevanje mednarodnega trženjskega okolja;
- pregled in analiza mednarodnih trženjskih priložnosti;
- razumevanje načinov vstopa na tuje trge in poznavanje strategij za prilagajanje elementov trženjskega spleta;
- presoja, oblikovanje in upravljanje mednarodnih trženjskih programov;
- opredelitev, interpretacija in ovrednotenje informacijskih virov povezanih z mednarodnim trženjem s poudarkom na informacijskih tehnologijah (Internet);
- razvoj kritičnega razmišljanja in reševanja problemov z izkustvenim učenjem (analize študij primerov);
- razvoj kreativnih, raziskovalnih, analitičnih in pisnih sposobnosti pri razvoju strateškega trženjskega načrta.

Vsebina predmeta

1. Mednarodno trženje
1.1. Teoretična izhodišča
2. Analiza tržnih priložnosti
3. Tradicionalni načini vstopa na tuje trge
4. Načini vstopa na tuje trge v 21. stoletju in globalno E-trženje
5. Globalni vs. lokalni izdelki in storitve
6. Distribucija
6.1. Distribucijske strategije
6.2. Uporabna distribucija
7. Določanje cen in mednarodne finance
7.1. Strateške odločitve
7.2. Pogajanje
7.3. Tveganje
8. Komuniciranje
8.1. Tržno komuniciranje: Promocija, oglaševanje in prodaja v globalnem okolju

Nosilci predmeta

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • red. prof. dr. Irena Vida

  • Katedra za trženje (redna članica)
  • Katedra za management in organizacijo (pridružena članica)
  • Katedra za mednarodno ekonomijo in poslovanje (pridružena članica)
  • Govorilne ure
  • četrtek ob 12.00 v P-319 ZOOM
  • ZOOM: https://ef-ul.zoom.us/j/96246862143?pwd=UWRXNmZ2Q2xSZHVrYXRqY0xRRlA0dz09
  • POZOR: Aktualna sprememba govorilnih ur
Na vrh strani