The Theory of Entrepreneurship
Cilji predmeta
- Spoznati sodobna področja podjetniške teorije.- Osvojiti ključne podjetniške koncepte, povezave med koncepti in pristope k razvijanju podjetniške misli.
- Spoznati genezo podjetniške priložnosti.
- Osvojiti osnovne principe podjetniške miselnosti. Razumeti vedenjske, kognitivne in psihološke značilnosti podjetnika.
- Spoznati podjetniške vire in oblike nefinančnega kapitala podjetnika.
- Razumeti vlogo podjetništva v obstoječih podjetjih in poznati značilnosti start-up podjetništva, dinamičnega podjetništva, socialnega podjetništva in družinskega podjetništva.
- Razumeti vlogo podjetništva kot dejavnika gospodarskega razvoja in argumente za ekonomsko politiko v podporo podjetništvu.
Vsebina predmeta
- Teorija podjetništva: Pregled razvoja področne teorije.- Merjenje in stanje podjetniške aktivnosti
- Podjetniške priložnosti. Kako nastanejo? Kako jih iskati? Razvijanje podjetniških priložnosti.
- Podjetnik posameznik. Zakaj nekateri posamezniki - in ne drugi - odkrijejo in izkoriščajo podjetniške priložnosti? Motivacija za podjetništvo. Kognitivne značilnosti podjetnikov.
- Podjetniški timi.
- Nefinančni kapital podjetnika (socialni kapital, psihološki kapital in podjetniške mreže).
- Podjetniški viri. Na virih osnovana teorija podjetja, bootstrapping, bricolage.
- Kjer se konča podjetništvo in začne management. Start-up podjetništvo. Dinamično podjetništvo. Notranje podjetništvo.
- Socialno podjetništvo.
- Družinsko podjetništvo.
- Kontekst podjetniški aktivnosti. Razlike med panogami dejavnosti.
- Ekonomska politika v podporo podjetništvu.
- Neuspeh v podjetništvu.
Nosilci predmeta
|
||
|
|
|
|
|
||
|
||
|