EF SEB LU logo

EF raziskave

Raziskovalna dejavnost je poleg izobraževanja ena izmed ključnih dejavnosti Ekonomske fakultete Univerze v Ljubljani. Kot znanstvenoraziskovalna institucija je fakulteta uveljavljena tudi v širšem mednarodnem raziskovalnem in izobraževalnem prostoru. Ponosni smo, da naši raziskovalci dosegajo odlične raziskovalne rezultate in radi bi jih delili tudi s širšim krogom bralcev.

Ravno zaradi uporabne vrednosti del predstavljamo rubriko EF raziskave, v kateri bomo objavljali raziskovalne dosežke naših sodelavcev.




1-5/100 novic
    
 

Sistematični pregled literature na področju zmogljivosti mednarodnega trženja z vidika dinamičnih zmogljivosti – umeritev raziskav o mednarodnih dinamičnih trženjskih zmogljivostih

Avtorji objave: Gregor Pfajfar, Univerza v ljubljani, Ekonomska fakulteta Maciej Mitrega Kakšno raziskovalno vprašanje ste si zastavili? Kakšno je razumevanje mednarodnih trženjskih zmogljivosti v obstoječi literaturi skozi prizmo dinamičnih zmogljivosti in kateri elementi tvorijo mednarodne dinamične trženjske zmogljivosti? Katere so ključne ugotovitve vaše raziskave? Sinteza 20 strogo izbranih predhodnih empiričnih študij o mednarodnih trženjskih zmogljivostih […]

>>>

 

Etno-lingvistična raznolikost, institucionalna kakovost in inovacijska dejavnost podjetij

Avtorji objave: Chiara Natalie Focacci, HEC Liege & European University Institute Mitja Kovač, Ekonomska Fakulteta, Univerza v Ljubljani Rok Spruk, Ekonomska Fakulteta, Univerza v Ljubljani Kakšno raziskovalno vprašanje ste si zastavili in kakšen je bil namen raziskave? Kakšen je vpliv lokalnega institucionalnega okolja na inovacijsko dejavnost malih in srednjih podjetij? Katere so ključne ugotovitve vaše […]

>>>

 

Ocenjevanje učinkov politične nestabilnosti v nastajajočih demokracijah

Avtorji objave: Thomas Emery, University of Western Australia, UWA Business School Mitja Kovač, Univerza v Ljubljani, Ekonomska fakulteta Rok Spruk, Univerza v Ljubljani, Ekonomska fakulteta Kakšno raziskovalno vprašanje ste si zastavili in kakšen je bil namen raziskave? Če se domneva, da so institucije lahko eden od temeljnih vzrokov dolgoročnega razvoja, šteje za samoumevno, si je […]

>>>

 

Heterodoksni pristop k analizi fenomena ‘masstige’: fetišizem blagovnih znamk, korporacijska cenovna politika in pravila potrošnikove izbire

Avtorja objave: Marko Lah, Univerza v Ljubljani, Fakulteta za družbene vede Andrej Sušjan, Univerza v Ljubljani, Ekonomska fakulteta Kakšno raziskovalno vprašanje sta si zastavila in kakšen je bil namen raziskave? Glavno raziskovalno vprašanje je bilo, kako naj ekonomska teorija pristopa k analizi pojava ‘masstige’, t.j. k razlagi širjenja prestižnih blagovnih znamk med srednjimi in nižjimi sloji. […]

>>>

 

Etično usmerjeno porabnikovo vedenje glede oblačil: pregled predhodnikov in posledic

Avtorice objave: Maja Hrlec Gorše Mateja Kos Koklič, Univerza v Ljubljani, Ekonomska fakulteta Anže Zalokar Kakšno raziskovalno vprašanje ste si zastavile in kakšen je bil namen raziskave? Kako vplivajo razlogi proti/za nakup etičnih oblačil in znanje o vplivu tekstilne industrije na etično usmerjeno porabnikovo vedenje glede oblačil ter namero za nakup etičnih oblačil? Katere so […]

>>>

Na vrh strani