EF raziskave

Raziskovalna dejavnost je poleg izobraževanja ena izmed ključnih dejavnosti Ekonomske fakultete Univerze v Ljubljani. Kot znanstvenoraziskovalna institucija je fakulteta uveljavljena tudi v širšem mednarodnem raziskovalnem in izobraževalnem prostoru. Ponosni smo, da naši raziskovalci dosegajo odlične raziskovalne rezultate in radi bi jih delili tudi s širšim krogom bralcev.

Ravno zaradi uporabne vrednosti del predstavljamo rubriko EF raziskave, v kateri bomo objavljali raziskovalne dosežke naših sodelavcev.




1-5/100 novic
    
 

Osnove Velikega Reseta (ponastavitve) in ujemanje s kompleksnostjo

Avtorji objave: Vasja Roblek, Svetovna organizacija sistemov in kibernetike, Ljubljana Vlado Dimovski, Univerza v Ljubljani, Ekonomska fakulteta Kakšno raziskovalno vprašanje ste si zastavili in kakšen je bil namen raziskave? Zastavili smo si naslednja vprašanja: 1. Katera so temeljna načela Velike ponastavitve in kako le-te želijo preoblikovati globalna gospodarstva in družbe? 2. Kako teorija kompleksnosti pomaga […]

>>>

 

Ustvarjanje poslovne vrednosti umetne inteligence z zmogljivostmi managementa poslovnih procesov

Avtorji objave: Aleš Zebec, Univerza v Ljubljani, Ekonomska fakulteta, doktorand Mojca Indihar Štemberger, Univerza v Ljubljani, Ekonomska fakulteta Kakšno raziskovalno vprašanje ste si zastavili in kakšen je bil namen raziskave? Kako tehnologije umetne inteligence ustvarjajo poslovno vrednost z zmogljivostmi managementa poslovnih procesov? Katere so ključne ugotovitve vaše raziskave? Rezultati potrjujejo predlagani model zaporedne večkratne mediacije […]

>>>

 

Vloga identifikacijskega kriterija pri jeziku – hrvaški primer

Avtor objave: Igor Ivašković, Univerza v Ljubljani, Ekonomska fakulteta Kakšno raziskovalno vprašanje ste si zastavili in kakšen je bil namen raziskave? Po kakšnih merilih se kriteriji za razlikovanje jezika in narečja delijo na ‘znanstvene’ in ‘neznanstvene’? Katere so ključne ugotovitve vaše raziskave? Kriteriji (strukturni, genetski, kriterij medsebojne razumljivosti in podobnosti jezikovnih standardov) za razlikovanje jezika […]

>>>

 

Ostati ali oditi? Vpliv strasti do znanosti ter do podjetništva pri napovedovanju namer razhoda, ki izhajajo iz frustracij med akademiki

Avtorji objave: Marco Balzano, Ca’ Foscari University of Venice, Department of Management Guido Bortoluzzi, University of Trieste, DEAMS Department Aldijana Bunjak, University of Stavanger, Business School Matej Černe, Univerza v Ljubljani, Ekonomska fakulteta Kakšno raziskovalno vprašanje ste si zastavili in kakšen je bil namen raziskave? V določeni točki svoje kariere skoraj vsak raziskovalec in pedagog […]

>>>

 

Ravnotežje med ekipo in organizacijo: razmerje med vplivom deležnikov in zaupanjem ter kohezijo v košarkarskih ekipah v post-tranzicijski jugovzhodni Evropi.

Avtor objave: Igor Ivašković, Univerza v Ljubljani, Ekonomska fakulteta Kakšno raziskovalno vprašanje ste si zastavili in kakšen je bil namen raziskave? Kako posegi različnih interesnih skupin v aktivnosti ekipe korelirajo s stopnjo zaupanja in kohezije v košarkarskih ekipah? Katere so ključne ugotovitve vaše raziskave? Korelacijske analize so pokazale, da kohezija ekipe statistično značilno negativno korelira […]

>>>

Na vrh strani