TikTok oglaševanje od A do Ž: Triki, praktični primeri in brainstorming

Pridruži se praktični online delavnici, ki bo v sredo, 21. maja 2025 od 16. do 19. ure, kjer boš pridobil ključna znanja in veščine o oglaševanju na omrežju TikTok.
Na delavnici boš spoznal:
-
Kako deluje TikTok in kako si lahko poenostaviš svoj vstop na platformo.
-
Praktična znanja za ustvarjanje učinkovitih TikTok videov – tako za organski doseg kot za oglaševanje.
-
Kakšna je razlika med branding vsebinami in prodajno usmerjenimi videi.
-
Kako korak za korakom nastaviti TikTok oglase (Spark Ads in klasični oglasi) – z natančno razlago vsakega koraka in "klik po klik" prikazom.
-
Najboljše trike in strategije uspešnih znamk za večji doseg in višje konverzije.
Na delavnici bodo predstavljeni tudi primeri kreativ, ki prinašajo rezultate, in kako jih lahko tudi ti uporabiš.
Na koncu bo čas tudi za odprt Q&A in brainstorming za tvoje konkretne izzive.
Zakaj se udeležiti delavnice?
-
Ker boš prihranil ogromno časa pri raziskovanju in poskusih "na slepo".
-
Ker boš prejel praktične, preverjene metode, ki dejansko delujejo na TikToku.
-
Ker boš znal ustvariti videe, ki dosegajo večjo vidnost in boljše rezultate – brez potrebe po velikih proračunih.
-
Ker boš razumel, kako učinkovito oglaševati na TikToku in izkoristiti prednosti tako organskega dosega kot plačljivih kampanj.
-
Ker boš imel priložnost, da dobiš nasvete prilagojene svojim konkretnim primerom in vprašanjem.
Kotizacija delavnice
Kotizacija za delavnico znaša:
- 39 EUR (brez DDV) za študente,
- 100 EUR (brez DDV) za fizične osebe in podjetja.
Povezavo do plačila boš prejel po elektronski pošti po prijavi.