2000x580 15

Integrirano trženjsko komuniciranje (MAG)

Opis predmeta

- Poglabljati znanja za povezovanje oblik trženjskega komuniciranja v integrirano trženjsko komuniciranje v dobi digitalnega trženja in generativne umetne inteligence.
- Posredovati znanja za učinkovito in uspešno vodenje in izvajanje ITK.
- Razviti sposobnosti oblikovanja strategij načrtovanja, izvajanja in vrednotenja strategij ITK, s poudarkom na digitalnih medijih in uporabi generativne umetne inteligence.

Vsebina predmeta

1. Vloga in funkcija integriranega trženjskega komuniciranja (ITK) v digitalnem okolju
2. Analiza okolja ITK
2.1. ITK in vedenje porabnikov
2.2. Raziskovanje za potrebe ITK z uporabo generativne umetne inteligence
3. Strateško načrtovanje ITK
4. Načrtovanje in razvijanje kreativnih strategij
5. Izvajanje in vrednotenje kreativnih strategij
6. Medijske strategije s poudarkom na digitalnih medijih
7. Pospeševane prodaje
8. Odnosi z javnostmi in ugled
9. Merjenje uspešnosti ITK
10. Zakonska in etična ureditev ITK, družbena odgovornost

Nosilci predmeta

red. prof. dr.

Vesna Žabkar

Govorilne ure

četrtek ob 13:00

kabinet P-331

Poslovni portret Vesne Žabkar v prostorih knjižnice na Ekonomski fakulteti oktobra 2024, v ozadju okroglo okno in police s knjigami