2000x580 15

Managerial Economics (IMB)

Opis predmeta

Predmet se osredotoča na sintezo ekonomske teorije, odločevalskih znanosti in različnih področij študija poslovodenja. Proučuje, kako so ta znanja medsebojno povezana, ko skuša podjetje sprejeti optimalne managerske odločitve v okviru lastnih omejitev. Poseben poudarek bo na dejanskem doseganju managerskih odločitev v realnem svetu.

Vsebina predmeta

1. Ekonomski koncepti strategije: ponudba in povpraševanje
2. Teorija podjetja: uvod v cenovne in proizvodne odločitve
3. Navpične meje podjetja.
4. Diverzifikacija.
5. Interna organizacija
6. Tržne strukture.
6.1. Vstop in izstop.
6.2. Strateške zaveze in teorija iger.
7. Dinamična cenovna politika.
8. Cenovna diskriminacija.
9. Strateško pozicioniranje in konkurenčne prednosti.
10. Novi poslovni modeli

Nosilci predmeta

red. prof. dr.

Andreja Cirman

Govorilne ure

sreda ob 9:00

kabinet RZ104

Zaradi ostalih obveznosti lepo prosim, če pred obiskom govorilnih ur pošljete mail.

Poslovni portret Andreje Cirman v prostorih knjižnice na Ekonomski fakulteti oktobra 2024, v ozadju okroglo okno in police s knjigami

red. prof. dr.

Polona Domadenik Muren

Govorilne ure

torek ob 8:00

kabinet K-215

Na govorilne ure se predhodno najavite po elektronski pošti: polona.domadenik.muren@ef.uni-lj.si

Poslovni portret Polone Domadenik Muren v zelenem atriju Ekonomske fakultete na sončen dan junija 2024

red. prof. dr.

Nevenka Hrovatin

Govorilne ure

sreda ob 14:30

kabinet RZ-406

Govorilne ure bodo potekale preko aplikacije Zoom po predhodnem dogovoru. Po predhodnem dogovoru so lahko govorilne ure tudi v živo v RZ-406.

Poslovni portret Nevenke Hrovatin v zelenem atriju Ekonomske fakultete na sončen dan junija 2024

izr. prof. dr.

Matjaž Koman

Govorilne ure

četrtek ob 11:15

kabinet RZ-307

Poslovni portret Matjaža Komana v zelenem atriju Ekonomske fakultete na sončen dan junija 2024