Načrtovanje trženja (UPEŠ)
Opis predmeta
- Poglobiti razumevanje o pomenu trženjskega načrtovanja za uspešnost podjetja
- Pokazati študentom, kako na temelju povezovanja trženjskega znanja pripraviti načrt trženja.
- Razviti sposobnosti za sistematični pristop k načrtovanju trženja.
- Voditi študente korak za korakom od analize (Kje smo?) preko ciljev (Kam želimo priti?) do strategije in taktike (Kako bomo prišli tja?).
- Privzgojiti študentom potrebo po poglobljeni in kritični analizi kot nepogrešljivi podlagi za pripravo dobrega načrta trženja.
- Spodbuditi ustvarjalnost pri oblikovanju trženjskih strategij.
Vsebina predmeta
1. Spoznajmo proces trženjskega načrtovanja
2. Analiza makro okolja
3. Analiza mikro okolja
4. SWOT analiza
5. Strateške usmeritve - izbira prave poti
6. Določanje ciljev
7. Oblikovanje strategije pozicioniranja – ustvarjanje konkurenčne prednosti
8. Oblikovanje integriranega trženjskega spleta – trženjske strategije in taktike v digitalni dobi
9. Etika v trženju
10. Potrebna sredstva, časovni načrt in zadolžitve
11. Spremljanje izvajanja trženjskega načrta
Nosilci predmeta
izr. prof. dr.
Mateja Bodlaj
Govorilne ure
sreda ob 10:30
kabinet P-323
Spoštovani študenti, govorilne ure bodo potekale v kabinetu P-323 ali preko aplikacije Zoom po predhodnem dogovoru.