Regression Models in Economics and Business

Cilji predmeta

Da bi lahko razumeli kompleksno ekonomsko in poslovno okolje, je sposobnost kompetentne kvantifikacije in analize ekonomskih in poslovnih podatkov ključnega pomena. Regresijska analiza je eden najbolj celovitih pristopov za dosego tega cilja. Namen tega predmeta je nasloviti osnovne metodološke koncepte linearnega regresijskega modela in nato na podlagi tega uvesti dodatne, bolj specializirane teme: endogenost, časovne vrste, analizo diskretne izbire ter analizo panelnih podatkov. Predmet je zelo praktično orientiran, saj so vse analizirane teme praktično predstavljene na številnih primerih.

Vsebina predmeta

1. Multipli regresijski model in cenilka najmanjših kvadratov
2. Neprave pojasnjevalne spremenljivke in preverjanje domnev
3. Modelska diagnostika
4. Ocenjevanje modelov z endogenostjo
5. Analiza in napovedovanje časovnih vrst
6. Modeli diskretne izbire in cenilka največjega verjetja
7. Analiza panelnih podatkov

Nosilci predmeta

  • red. prof. dr. Miroslav Verbič

  • Katedre za matematiko, statistiko in operacijske raziskave (predstojnik katedre)
  • Katedra za denar in finance (pridruženi član)
  • Govorilne ure
  • ponedeljek ob 14.30 v RZ-402
Na vrh strani