EF raziskave - Ekonomska fakulteta Univerze v Ljubljani

EF SEB LU logo

EF raziskave

Raziskovalna dejavnost je poleg izobraževanja ena izmed ključnih dejavnosti Ekonomske fakultete Univerze v Ljubljani. Kot znanstvenoraziskovalna institucija je fakulteta uveljavljena tudi v širšem mednarodnem raziskovalnem in izobraževalnem prostoru. Ponosni smo, da naši raziskovalci dosegajo odlične raziskovalne rezultate in radi bi jih delili tudi s širšim krogom bralcev.

Ravno zaradi uporabne vrednosti del predstavljamo rubriko EF raziskave, v kateri bomo objavljali raziskovalne dosežke naših sodelavcev.




6-10/79 novic
    
 

Dejavniki poslovne vrednosti analitike masovnih podatkov v podjetjih

Ključne besede: poslovna vrednost IT, analitika masovnih podatkov, konkurenčna prednost. Avtorji: Nadine Côrte-Real, NOVA Information Management School, Universidade Nova de Lisboa Pedro Ruivo, NOVA Information Management School, Universidade Nova de Lisboa Tiago Oliveira, NOVA Information Management School, Universidade Nova de Lisboa Aleš Popovič, Univerza v Ljubljani, Ekonomska fakulteta Namen članka: Namen članka je proučiti vpliv […]

>>>

 

Merjenje percepcije gneče uporabnikov poti v primestnem naravnem parku: eksperiment najboljšega-najslabšega lestvičenja

Ključne besede: obisk primestnega gozda, percepcija gneče, najboljše-najslabše lestvičenje. Avtorji: Dr. Ivan Sever, Institute for Tourism, Zagreb, Croatia Dr. Miroslav Verbič, Univerza v Ljubljani, Ekonomska fakulteta Zrinka Marušić, Institute for Tourism, Zagreb, Croatia Namen članka: V članku smo proučili veljavnost in zanesljivost standardne 9-stopenjske lestvice za merjenje gneče v primestnem naravnem parku, in sicer za […]

>>>

 

Vpliv sprememb v poslovnem okolju na zaznano pomembnost inovacij in inovativnost v majhnih in srednje velikih podjetjih

Ključne besede:  tržne spremembe, tehnološke spremembe, intenzivnost konkurence, zaznana pomembnost inovacij, inovativnost, uspešnost podjetja. Avtorji: dr. Mateja Bodlaj, Univerza v Ljubljani, Ekonomska fakulteta; dr. Barbara Čater, Univerza v Ljubljani, Ekonomska fakulteta. Namen članka Namen članka je proučiti vpliv tržnih in tehnoloških sprememb ter intenzivnosti konkurence na zaznano pomembnost inovacij in inovativnost ter posledično na uspešnost […]

>>>

 

Skrivanje znanja v akademskem svetu: ko morajo tekmovalni posamezniki sodelovati med sabo

Ključne besede: skrivanje znanja, akademski svet, tekmovalnost posameznikov, oblikovanje dela, povezanost delovnih nalog, družbena podpora. Avtorji: dr. Tomislav Hernaus, Ekonomsko-poslovna fakulteta v Zagrebu; dr. Matej Černe, Univerza v Ljubljani, Ekonomska fakulteta; dr. Catherine Connelly, McMaster University; dr. Nina Pološki Vokić, Ekonomsko-poslovna fakuleta v Zagrebu; dr. Miha Škerlavaj, Univerza v Ljubljani, Ekonomska fakulteta in BI Norwegian […]

>>>

 

Dejavniki energetsko učinkovitih obnov hiš v Sloveniji: vloga informacijskih virov

Ključne besede: energetska učinkovitost, renovacije, obnove, informacije za uporabnike, energetsko svetovanje, obnašanje gospodinjstev. Avtorji:  Nevenka Hrovatin, Univerza v Ljubljani, Ekonomska fakulteta;  Jelena Zorić, Univerza v Ljubljani, Ekonomska fakulteta. Namen članka: Namen članka je identificirati dejavnike, ki vplivajo na odločitve gospodinjstev za energetsko učinkovite obnove domov s poudarkom na vplivu različnih formalnih in neformalnih virov informacij. Ciljna javnost: Raziskovalci in tudi […]

>>>

Na vrh strani