EF raziskave

Raziskovalna dejavnost je poleg izobraževanja ena izmed ključnih dejavnosti Ekonomske fakultete Univerze v Ljubljani. Kot znanstvenoraziskovalna institucija je fakulteta uveljavljena tudi v širšem mednarodnem raziskovalnem in izobraževalnem prostoru. Ponosni smo, da naši raziskovalci dosegajo odlične raziskovalne rezultate in radi bi jih delili tudi s širšim krogom bralcev.

Ravno zaradi uporabne vrednosti del predstavljamo rubriko EF raziskave, v kateri bomo objavljali raziskovalne dosežke naših sodelavcev.




16-20/100 novic
    
 

Identiteta političnih voditeljev in državljansko vedenje državljanov: Mediacijska vloga zaupanja med sodržavljani ter moderacijska vloga gospodarske neenakosti

Avtorji objave: Lucas Monzani, Western University, Ivey Business School Kira Bibic, Goethe University Frankfurt S. Alexander Haslam, University of Queensland, Brisbane Matej Černe, Univerza v Ljubljani, Ekonomska fakulteta, etc. Kakšno raziskovalno vprašanje ste si zastavili in kakšen je bil namen raziskave? Na kakšne načine lahko politični voditelji spodbujajo državljansko vedenje (koristno, v medsebojno pomoč usmerjeno […]

>>>

 

Elementi razvoja vodenja, vsebovani v življenjskih zgodbah članov vodstva

Avtorji objave: Sokol Loci, Universum International College, Lipjan, Kosovo Judita Peterlin, Univerza v Ljubljani, Ekonomska Fakulteta Kakšno raziskovalno vprašanje ste si zastavili in kakšen je bil namen raziskave? Namen članka je prinesti nove vpoglede v to, kako so elementi razvoja vodenja vsebovani v življenjskih zgodbah članov vodstva. Študija kaže, da so življenjske zgodbe prispevale k […]

>>>

 

Pregled raziskav preglednosti dobavne verige: predhodniki, tehnologije, vrste in rezultati

Avtorji objave: Marko Budler, Univerza v Ljubljani, Ekonomska fakulteta Bernardo F. Quiroga, West Virginia University, John Chambers, College of Business and Economics Peter Trkman, Univerza v Ljubljani, Ekonomska fakulteta Kakšno raziskovalno vprašanje ste si zastavili in kakšen je bil namen raziskave? »Izzivi« v oskrbovalnih verigah ostajajo navkljub tehnološkemu napredku, nastajajoči (ESG) zakonodaji in naraščajočemu interesu […]

>>>

 

Moč sinergije za preoblikovanje izobraževanja o Integriranem trženjskem komuniciranju

Avtorji objave: Gayle Kerr, Queensland University of Technology, School of Advertising, Marketing and Public Relations Frank Mulhern, Northwestern University, Medill School, Chicago Vijay Viswanathan, Northwestern University, Medill School, Chicago Philip Kitchen, University of ICN-Artem, School of Business Vesna Žabkar, Univerza v Ljubljani, Ekonomska fakulteta Ian Lings, Queensland University of Technology, School of Advertising, Marketing and […]

>>>

 

Od zapriseženih sovražnikov do političnih partnerjev: spreminjajoča se stališča slovenskih katoliških narodnjakov in liberalcev med prvo svetovno vojno

Avtorji objave: Igor Ivašković, Univerza v Ljubljani, Ekonomska fakulteta Kakšno raziskovalno vprašanje ste si zastavili in kakšen je bil namen raziskave? Kako zunanji dejavniki vplivajo na kohezivnost slovenskega političnega prostora? Katere so ključne ugotovitve vaše raziskave? Zunanji sovražnik poveča notranjo kohezivnost. Kaj vas je v procesu raziskovanja presenetilo? Kako hitro je mogoče sklepati partnerstva z […]

>>>

Na vrh strani