Izšla je četrta številka EBR
Izšla je četrta številka revije EBR, ki prinaša prispevke o vplivu izkušenj vodij notranje kontrole na uspešnost podjetij, o učinkih šokov v največjih podjetjih na agregatno proizvodnjo, o povezavi med tržnimi in netržnimi strategijami v Litvi, o dojemanju programov zvestobe med generacijo Z ter o sodobnih izzivih digitalnega trženja.
Prvi članek (avtorji: I. Yoon, H.Lee, D. Choi) analizira, kako skupne poklicne izkušnje vodij notranje kontrole vplivajo na poslovno učinkovitost korejskih podjetij v različnih informacijskih okoljih.
Drugi članek (A. Cijan, J. P. Damijan, Č. Kostevc) se posveča vplivu šokov znotraj največjih podjetij na agregatno proizvodnjo.
Tretji članek (J. A. Parnell, M. W. Davidson) raziskuje, kako kombinacija tržnih in netržnih strategij oblikuje uspešnost podjetij v Litvi.
Četrti članek (Ž. Kolbl, L. Šušulić) osvetljuje, kako pripadniki generacije Z dojemajo programe zvestobe v segmentu visoke mode.
Zadnji (D. N. Palmucci, C. Di Prima, V. Magrelli) pa razčlenjuje sodobne izzive digitalnega trženja ter prilagajanje spreminjajočemu se vedenju potrošnikov.
Vabljeni k branju na spletni strani EBR.