2000x580 15

Elektronsko poslovanje (VPŠ)

Opis predmeta

Študente seznaniti z osnovami elektronskega poslovanja, postavitvijo strategije e-poslovanja, digitalno preobrazbo in gradnjo e-podjetja.

Predmet bo študentom omogočil razumevanje in kritično ovrednotenje vprašanj v zvezi z oblikovanjem strategije e-poslovanja v podjetju, neposrednim povezovanjem z dobavitelji v oskrbovalni verigi, spreminjanjem narave izdelkov in storitev v povezavi z digitalnimi in interaktivnimi storitvami ter strategije obravnavanja kupca.

Predmet bo študentom omogočil tudi razvoj veščin oblikovanja in analiziranja digitalnih poslovnih modelov in obvladovanje varnostnih in kibernetskih tveganj, ki izhajajo iz elektronskega poslovanja.

Vsebina predmeta

1. sklop
Pomen elektronskega poslovanja
Razvoj e-poslovanja
Podjetje v dobi digitalizacije
Vpliv elektronskega poslovanja na posamezne panoge

2. sklop
Novi poslovni modeli
Management odnosov s strankami
Družbena omrežja in igrifikacija
Management oskrbovalne verige

3. sklop
Informacijska podpora e-poslovanju
Vpliv sodobne tehnologije na e-poslovanje
M-poslovanje
Internet stvari
Nosljiva tehnologija
Pametna mesta
Umetna inteligenca

4. sklop
Pravni in etični vidiki elektronskega poslovanja
Standardi v e-poslovanju
Trendi na področju elektronskega poslovanja
Pomen varnosti in zasebnosti
Kibernetska varnost

5. sklop
E-uprava

Nosilci predmeta

izr. prof. dr.

Anton Manfreda

Govorilne ure

četrtek ob 11:00

kabinet R-411

Prosim, da se na govorilne ure predhodno najavite. Po dogovoru lahko izven rednega termina (Zoom). / Office hours only by prior appointment. Zoom meetings are possible also outside official office hours.

Poslovni portret Antona Manfrede v zelenem atriju Ekonomske fakultete na sončen dan junija 2024