2000x580 15

International Business and Geopolitical Challenges (MAG)

Opis predmeta

Razumeti razlike med tveganjem in negotovostjo ter načinih njihovega obvladovanja v mednarodnem okolju.
Uporaba geostrateških in geopolitičnih konceptov v mednarodno delujočih podjetjih.
Uporaba tehnike scenarijev za napovedovanje morebitnih motenj in oblikovanje strateških odzivov.
Sposobnost oblikovanja ciljnih usmerjenih načrtov za sodelovanje in komuniciranje z netržnimi deležniki.
Razumevanje etičnih in družbenih posledic delovanja podjetij v spornih političnih okoljih.
Razumevanje eklektičnih virov za strateško odločanje.
Razviti sposobnost učinkovitega timskega dela in vodenja s hitrim prilagajanjem na globalne dogodke v simuliranih krizah.

Vsebina predmeta

1. Uvod: medsebojno vplivanje geopolitike in poslovanja, zgodovinski in sodobni pregled
2. Geopolitika v organih odločanja in nadzora: kako podjetja krmarijo po geopolitični negotovosti
3. Vpliv identitete, ideologije in -izmov na poslovno okolje in podjetja
4. Globalne institucije in njihove meje: regulativna okolja vs. geoekonomija, ki jo vodi država
5. Energetski viri in trajnost v geopolitiki in poslovanju
6. Nove tehnologije, inovacije in kibernetska geopolitika
7. Presečišča poslovanja, aktivizma in družbenih gibanj
8. Razvoj odpornih strategij v mednarodno delujočih podjetjih: predvidevanje, načrtovanje scenarijev in prilagodljivo odločanje

Nosilci predmeta

doc. dr.

Anastas Vangeli

Govorilne ure

torek ob 10:00

kabinet P-330/Zoom

Please make an appointment in advance

Poslovni portret Anastasa Vangelija v zelenem atriju Ekonomske fakultete na sončen dan