2000x580 15

Šport in mediji (MAG)

Opis predmeta

Študente usposobiti:
- za razumevanje osnovnega razmerja med športom in mediji ter ključnih raziskovalnih polj na tem področju,
- za razumevanje različnih vrst medijev in njihove vloge v športu in športnih organizacijah,
- za razumevanje osnovnih specifik športnega novinarstva,
- za razumevanje pomena medijskih reprezentacij športa,
- za uporabo medijskih strategij v športu in športnih organizacijah,
- za konceptualizacijo in reševanje izzivov pri snovanju in izvajanju medijskih strategijah,
- za skupinsko delo in uporabo pridobljenega znanja pri reševanju konkretnih problemov.

Vsebina predmeta

Šport in mediji (medijska produkcija, vsebine in potrošnja)
Šport v tradicionalnih medijih, novih medijih, na družbenih omrežjih in uporabniško generirane vsebine
Športno novinarstvo
Medijske reprezentacije športa (pomeni, ideološke teme, reprezentacije spolov)
Mediji in šport invalidov
Digitalni mediji in trženjsko komuniciranje v športu
Ustvarjanje medijske vsebine za športno industrijo

Nosilci predmeta

izr. prof. dr.

Mateja Kos Koklič

Govorilne ure

torek ob 10:30

kabinet P-323

Poslovni portret Mateje Kos Koklič v zelenem atriju Ekonomske fakultete na sončen dan junija 2024