Poslovno okolje podjetja

predmet

Cilji predmeta

Posredovati študentom temeljna spoznanja o povezavah med podjetji, državo in družbo, ki jih mora upoštevati management pri strateškem načrtovanju in uresničevanju poslovne politike oziroma raznih ukrepov v podjetju in v širši javnosti.

Vsebina predmeta

1. Poslovno okolje podjetja. Modeli razmerja podjetja – država – družba.
2. Konkurenčnost poslovnega okolja.
3. Poslovna etika.
4. Koncept družbene odgovornosti podjetja.
5. Podjetja in država: protimonopolna politika. Regulacija in deregulacija
6. Procesi združevanja in prevzemov podjetij.
7. Podjetja in notranje okolje: Upravljanje s specifičnimi etičnimi vprašanji (zaposleni, upravljanje)
8. Podjetja in zunanje okolje: Upravljanje s specifičnimi etičnimi vprašanji (potrošniki, okolje)
9. Tehnološko okolje in izzivi.

Nosilci predmeta

  •  
  •  
  •  
  •  
  • Govorilne ure
  • sreda ob 14.00 v P-338
  • za nujna vprašanja dosegljiva po e-mailu:mateja.drnovsek@ef.uni-lj.si
  • POZOR: Aktualna sprememba govorilnih ur
 
Na vrh strani