Orodja managementa kakovosti in odličnosti

Cilji predmeta

Po zaključku tega predmeta bodo študenti sposobni uporabljati orodja managementa kakovosti in odličnosti pri reševanju dejanskih problemov ter kritično ovrednotiti rešitve problemov, ki jim jih bodo predstavili sodelavci in/ali svetovalci kot osnovo za sprejemanje poslovnih odločitev.

Vsebina predmeta

1. Uvod v management kakovosti in odličnosti
2. Vprašanja merjenja na področju managementa kakovosti in odličnosti
3. Orodja managementa kakovosti in odličnosti
4. Podpora programske opreme v managementu kakovosti in odličnosti
5. Uporaba orodij managementa kakovosti in odličnosti:
5.1. V raziskavah in razvoju
5.2. Na področju človeških virov
5.3. Pri nabavi in proizvodnji
5.4. Na področju računovodstva in financ
5.5. V marketingu
6. Strateški management kakovosti in odličnosti
7. Analiza nepravilnosti (prevar) pri managementu kakovosti in odličnosti
8. Nov razvoj na področju managementa kakovosti in odličnosti

Nosilci predmeta

  •  
  •  
  •  
  •  
Na vrh strani