Strateški trženjski management

Cilji predmeta

- Razumeti pomen in ključne koncepte strateškega managementa trženjske funkcije v podjetju
- Spoznati procesni pristop k managementu strateškega trženja
- Spoznati ključne vsebine trženjske strategije in sestavine ter orodja trženjskega načrta
- Spoznati temeljne naloge, alternativne strateške izbire in izzive trženjskega managerja
- Spoznati pomen in orodja kreativnega strateškega razmišljanja tržnikov
- Spoznati novejše trende in pristope na področju trženja in razvoja trženjskih strategij
- Spoznati ključne poudarke in pristope k organiziranosti trženjske funkcije in implementaciji ter merjenju rezultatov trženjskih aktivnosti
- Spoznati povezanost trženjske funkcije z drugimi poslovnimi funkcijami pri izvajanju trženjskih programov in aktivnosti
- Razviti sposobnosti razvoja celovitega trženjskega projekta (na primeru iz prakse) in njegove predstavitve.

Razvoj kompetenc:
- Spretnosti uporabe domače in tuje literature in drugih virov, zbiranja in interpretiranja podatkov. Uporaba elektronskih virov in baz.
- Spretnosti/sposobnosti timskega dela in poročanja (ustno, pisno).
- Sposobnosti zaznavanja problemov in rešitev izvajanja trženjskih akcij in projektov v podjetju.
- Spretnosti celovite analize, razumevanja in predstavitve izbranega trženjskega problema.

Vsebina predmeta

1. Tržno-vodena strategija
2. Analiza tržnih priložnosti in konkurenčnega okolja
3. Raziskovanje in razumevanje porabnikov in trgov
4. Strateška segmentacija
5. Izbira in pozicioniranje na ciljnih trgih
6. Management odnosov s porabniki
7. Strateški trženjski odnosi
8. Vrednostne inovacije in razvoj novih izdelkov
9. Management blagovnih znamk
10. Cenovne strategije in poslovni modeli
11. Vrednostna veriga in storitveni procesi
12. Komunikacijska strategija
13. Tržno-vodena organizacija in načrtovanje trženja
14. Implementacija in nadzor trženjske strategije

Nosilci predmeta

  • red. prof. dr. Tomaž Kolar

  • Katedra za trženje (redni član)
  • Katedra za management in organizacijo (pridruženi član)
  • Katedra za podjetništvo (pridruženi član)
  • Govorilne ure
  • torek ob 13.30 v P-341
  • Spoštovani študenti, govorilne ure bodo potekale preko aplikacije Zoom po predhodnem dogovoru.
  • POZOR: Aktualna sprememba govorilnih ur
Na vrh strani