Statistika za poslovno odločanje
Cilji predmeta
- Seznaniti študenta z naborom in uporabnostjo statističnih metod in s statističnimi informacijami o poslovnem okolju, ki v praksi na ravni posamezne poslovne funkcije ter na strateški ravni v podjetju podpirajo sprejemanje poslovnih odločitev v razmerah negotovosti.- Usposobiti študenta za samostojno statistično raziskovanje na ravni posamezne poslovne funkcije ter na strateški ravni v podjetju.
- Usposobiti študenta za vrednotenje rezultatov statističnih raziskovanj, ki jih za podjetja pripravljajo specializirane raziskovalne agencije, ter za ovrednotenje podatkov uradne statistike.
Vsebina predmeta
1. Vloga statistike pri sprejemanju poslovnih odločitev v razmerah negotovosti.2. Osnove sodobnih statističnih sistemov na makro in mikro ravni.
2.1. Standardizacija konceptov.
2.2. Statistične enote, klasifikacije in registri.
2.3. Dostopnost in varstvo podatkov.
3. Statistične informacije o poslovnem okolju.
3.1. Indeksna števila: metodološke osnove.
3.2. Osnovni makroekonomski kazalci, kazalci konjunkture, kazalci konkurenčnosti.
4. Viri podatkov za podporo poslovnemu odločanju.
4.1. Makro vidik.
4.2. Mikro vidik.
5. Statistična podpora poslovnemu odločanju.
5.1. V raziskovalno-razvojni funkciji.
5.2. V kadrovski funkciji.
5.3. V nabavni funkciji.
5.4. V proizvodni funkciji.
5.5. V trženjski funkciji.
5.6. V računovodsko-finančni funkciji.
6. Statistična podpora strateškemu poslovnemu odločanju.
Nosilci predmeta
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|