Statistika za poslovno odločanje

Cilji predmeta

- Seznaniti študenta z naborom in uporabnostjo statističnih metod in s statističnimi informacijami o poslovnem okolju, ki v praksi na ravni posamezne poslovne funkcije ter na strateški ravni v podjetju podpirajo sprejemanje poslovnih odločitev v razmerah negotovosti.
- Usposobiti študenta za samostojno statistično raziskovanje na ravni posamezne poslovne funkcije ter na strateški ravni v podjetju.
- Usposobiti študenta za vrednotenje rezultatov statističnih raziskovanj, ki jih za podjetja pripravljajo specializirane raziskovalne agencije, ter za ovrednotenje podatkov uradne statistike.

Vsebina predmeta

1. Vloga statistike pri sprejemanju poslovnih odločitev v razmerah negotovosti.

2. Osnove sodobnih statističnih sistemov na makro in mikro ravni.
2.1. Standardizacija konceptov.
2.2. Statistične enote, klasifikacije in registri.
2.3. Dostopnost in varstvo podatkov.

3. Statistične informacije o poslovnem okolju.
3.1. Indeksna števila: metodološke osnove.
3.2. Osnovni makroekonomski kazalci, kazalci konjunkture, kazalci konkurenčnosti.

4. Viri podatkov za podporo poslovnemu odločanju.
4.1. Makro vidik.
4.2. Mikro vidik.

5. Statistična podpora poslovnemu odločanju.
5.1. V raziskovalno-razvojni funkciji.
5.2. V kadrovski funkciji.
5.3. V nabavni funkciji.
5.4. V proizvodni funkciji.
5.5. V trženjski funkciji.
5.6. V računovodsko-finančni funkciji.

6. Statistična podpora strateškemu poslovnemu odločanju.

Nosilci predmeta

  •  
  •  
  •  
  •  
  • Govorilne ure
  • GU po predhodnem dogovoru po e-mailu
  • POZOR: Aktualna sprememba govorilnih ur
  •  
  •  
  •  
  •  
Na vrh strani