Poslovno okolje podjetja
Cilji predmeta
Posredovati študentom temeljna spoznanja o povezavah med podjetji, državo in družbo, ki jih mora upoštevati management pri strateškem načrtovanju in uresničevanju poslovne politike oziroma raznih ukrepov v podjetju in v širši javnosti.Vsebina predmeta
1. Poslovno okolje podjetja. Modeli razmerja podjetja – država – družba.2. Izzivi sodobnega poslovnega okolja.
3. Poslovna etika.
4. Koncept družbene odgovornosti podjetja.
5. Podjetja in država: tržne strukture in vloga države, protimonopolna politika.
6. Podjetja in notranje okolje: Upravljanje s specifičnimi etičnimi vprašanji (zaposleni, upravljanje)
7. Podjetja in zunanje okolje: Upravljanje s specifičnimi etičnimi vprašanji (potrošniki, okolje)
8. Tehnološko okolje, inovacije in izzivi.
9. Konkurenčnost poslovnega okolja.
Nosilci predmeta
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|