Teorija odločitev in iger
Cilji predmeta
- Seznaniti slušatelje z matematičnimi temelji za poslovno odločanje, ki jih daje Teorija odločitev in Teorija iger.- Omogočiti razumevanje principov strateškega odločanja, ki jih bodo spoznali v nadgradnji tega predmeta.
Vsebina predmeta
1. Odločanje v pogojih negotovosti1.1. Odločitveni kriterij
1.2. Teorija koristnosti
1.3. Odločitvena drevesa
1.4. Bayesovo pravilo
1.5. Odločanje pri normalno porazdeljeni slučajni spremenljivki
2. Večkriterijsko odločanje
2.1. Večkriterijsko odločanje v pogojih gotovosti - ciljno programiranje
2.2. Večkriterijska funkcija koristnosti
2.3. Analitični hierarhični proces
2.4. Pareto optimalnost
3. Teorija iger
3.1. Igre z dvema igralcema - igre z ničelno vsoto, igre s konstantno vsoto
3.2. Igre z dvema igralcema z ničelno vsoto: Mešane strategije, Dominacija in grafična rešitev
3.3. Linearno programiranje in igre z ničelno vsoto
3.4. Igre z dvema igralcema z nekonstantno vsoto
3.5. Igre z več igralci (jedro igre z n-igralci, Shapleyeva vrednost)
Nosilci predmeta
|
||
|
||
|