Korporacijsko podjetništvo
Cilji predmeta
- Spoznati pomen korporacijskega podjetništva kot oblike prestrukturiranja sodobnih korporacij.- Preučiti pogoje in oblike uspešnih projektov korporacijskega podjetništva.
- Ugotoviti načine za razvoj podjetniške kulture v velikih podjetjih.
- Preučiti izkušnje izbranih podjetij z notranjim podjetništvom.
- Oblikovati projekt uvajanja notranjega podjetništva v izbrano podjetje.
Vsebina predmeta
1. Pojem in razlogi za razvoj korporacijskega podjetništva2. Razvoj konceptov korporacijskega (notranjega) podjetništva: Pinchot, Kanter, Drucker, Block & MacMillan, Peters
3. Ustvarjanje notranje podjetniškega okolja v velikih podjetjih: primer 3M
4. Identificiranje, ovrednotenje in izbira poslovnih priložnosti za notranje podjetništvo. Značilnosti notranjih podjetnikov. Usposabljanje za notranjega podjetnika
5. Organizacijska zasnova za notranje podjetništvo. Organizacija in nadzor nad notranje podjetniškimi enotami.
6. Infrastruktura za spodbujanje notranjega podjetništva: enote za prenos tehnologije, inkubatorji, skladi tveganega kapitala.
7. Nagrajevanje notranjih podjetnikov
Nosilci predmeta
|
||
|
||
|