Management človeških virov v turizmu

Cilji predmeta

- Seznaniti študente s teoretičnimi osnovami potrebnimi za razumevanje in usmerjanje ljudi k organizacijskim ciljem.
- Razviti študentove zmožnosti za učinkovito ravnanje z ljudmi pri delu.
- Oblikovati managerje z izrednim občutkom za etiko in močnim občutkom socialne odgovornosti.

Vsebina predmeta

1. Ključne točke ravnanja z ljudmi pri delu v turizmu
1.1. Ljudje kot viri in človekovi viri.
1.2. Ljudje in organizacija.
1.3. Tržni vplivi na ravnanje z ljudmi pri delu
1.4. Ravnanje z ljudmi pri delu v turističnih organizacijah EU.
2. Zaposlovanje in zaposlenost v turističnih organizacijah
2.1. Strateško načrtovanje ljudi
2.2. Določanje lastnosti za uspešno opravljanje dela
2.3. Vabljene
2.4. Izbiranje ljudi
2.5. Učenje in uvajanje v delo.
3. Urejanje delovnega razmerja v turističnih organizacijah
3.1. Delovno pravna zakonodaja
3.2. Odnosi med delodajalci in delavci
4. Usmerjanje človekovih aktivnosti v turističnih organizacijah
4.1. Motivacija
4.2. Ravnanje z uspešnostjo
4.3. Ravnanje z nagradami in ugodnostmi pri delu
4.4. Ravnanje s karierami
4.5. Skladnost vedenja ljudi pri delu
5. Primerjalno ocenjevanje različnih modelov ravnanja z ljudmi pri delu v različnih turističnih organizacijah.
6. Gradnja modelov ravnanja z ljudmi pri delu v turističnih organizacijah
6.1. Povezanost s strategijo organizacije
6.2. Vplivi okolja
6.3. Postopek oblikovanja modela

Nosilci predmeta

Na vrh strani