Mednarodno poslovodenje
Cilji predmeta
Cilji:- Prikazati dejavnike in dinamičnost, ki ustvarjajo kontekst mednarodnega poslovodenja.
- Identificirati tip mednarodnega podjetja v skladu s tipologijo Bartletta in Ghoshala.
- Analizirati organizacijsko strukturo mednarodnega podjetja ter pripadajoče izzive.
- Analizirati tip odnosa med matičnim podjetjem in podružnico ter pripadajoče izzive.
- Prepoznati in analizirati glavne vire konkurenčnih prednosti in poslovne modele mednarodnih podjetij.
- Identificirati in analizirati ključne managerske izzive pri delovanju mednarodnih podjetij.
- Analizirati izbrane študijske primere mednarodnih podjetjih ter poiskati rešitve na izpostavljena probleme v njih.
- Prepoznati ter rešiti etične in trajnostne dileme preučevanih mednarodnih podjetij.
- Uporabiti analitična orodja ter aplicirati teoretične modele na dejanske managerske situacije ter pripraviti predloga za boljše odločanje.
Vsebina predmeta
1. Globalizacija in implikacije za managerje.2. Širitev na tuje trge: motivacija, orodja in vrste mednarodnih podjetij (s posebnim poudarkom na tipologiji Bartletta in Ghoshala).
3. Razumevanje mednarodnega konteksta.
4. Razvoj transnacionalnih strategij: konkurenčne prednosti in poslovni modeli za mednarodno okolje.
5. Razvoj transnacionalne organizacije: organizacijske strukture in izzivi mednarodnih podjetij.
6. Management odnosov med matičnim podjetjem in podružnicami.
7. Upravljanje z mednarodnimi človeškimi viri, vodenje ter premostitev medkulturnih razlik..
8. Tehnološke inovacije in disruptivnost: posledice in izzivi za mednarodna podjetja.
10. Etični in trajnostni izzivi za mednarodne managerje.
Nosilci predmeta
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|