Pospeševanje rasti podjetja

Cilji predmeta

Cilji:

Razumeti načela in strategije pospeševanja rasti
Naučiti se orodij in tehnik za pridobivanje, aktivacijo, zadržanje strank, generiranje prihodkov in napotitve
Prepoznati in analizirati ključne metrike za merjenje rasti
Uporabiti podatke in analitiko za sprejemanje odločitev o rasti
Razumeti taktike pridobivanja in zadrževanja strank
Spoznati kanale za pridobivanje strank
Razumeti razvoj izdelkov in optimizacije za rast
Razviti in izvesti poskuse rasti
Naučiti se ustvarjati virusne zanke in trženje od ust do ust
Razumeti, kako izkoristiti tehnologijo in avtomatizacijo za povečanje rasti

Kompetence:

Sposobnost uporabe principov in strategij pospeševanja rasti
Osnovno znanje uporabe orodij in tehnik za pridobivanje, aktivacijo, zadrževanje strank, generiranje prihodkov in napotitev
Sposobnost analize in interpretacije ključnih metrik za merjenje rasti
Spretnost uporabe podatkov in analitike za informiranje odločitev o rasti
Osnovna sposobnost prepoznavanja in izvajanja taktik pridobivanja in zadrževanja uporabnikov
Sposobnost optimizacije izdelkov za rast
Izkušnje pri izvajanju in analizi poskusov rasti
Osnovna sposobnost ustvarjanja virusnih zank in marketinških strategij od ust do ust

Vsebina predmeta

Zakaj morajo podjetja rasti, uvod v tehnike pospeševanja rasti podjetij, metodologija, hipoteze in eksperimenti, primeri dobrih praks

Pridobivanje strank, segmentacija, komunikacija, kanali, konverzije za različne tipe podjetij - spletne trgovine, B2B podjetja, enterprise, aplikacije in programska oprema

Strategije za ohranjanje in sodelovanje obstoječih strank, vključno z e-trženjem, vsebinskim trženjem, grajenjem skupnosti, lansiranjem novih rešitev, programi zvestob strank in priporočilnimi sistemi

Analitika in odločanje na podlagi podatkov, kako pridobiti (kvalitativno in kvantitativno) ter uporabiti podatke za merjenje uspešnosti eksperimentov in prepoznati področja za optimizacijo.

Orodja in platforme za pospeševanje rasti, različna orodja in platforme, ki so na voljo, vključno s programsko opremo za avtomatizacijo trženja, orodja za testiranje A/B, ipd.

Študije primerov in končni projekt. Študenti bodo delali na lastnem projektu, pri čemer bodo koncepte in tehnike uporabili za reševanje realnega poslovnega problema.

Nosilci predmeta

  • Govorilne ure
  • torek ob 11.30 v P-337
  • Spoštovani študenti, govorilne ure bodo potekale preko aplikacije Zoom po predhodnem dogovoru.
  • POZOR: Aktualna sprememba govorilnih ur
Na vrh strani