Questionnaire Design and Testing
Cilji predmeta
Cilj predmeta je seznaniti študente s pristopi k oblikovanju in preverjanju uporabnosti anketnega vprašalnika s poudarkom na vidikih, relevantnih za uspešno izvajanje anketnega raziskovanja v praksi.Vsebina predmeta
1. Oblikovanje anketnega vprašalnika: Besedišče in merske lestvice.
Format in oblika.
Večjezične različice anketnega vprašalnika.
Priprava anketnega vprašalnika za zajem podatkov na več ravneh.
Vzorčenje.
Časovni zajem.
Obremenitev udeležencev v procesu anketiranja.
Napake v procesu oblikovanja anketnega vprašalnika.
2. Preverjanje uporabnosti anketnega vprašalnika:
Klasično predtestiranje.
Strokovno preverjanje.
Kognitivno preverjanje / sistematična revizija vprašalnika.
Kognitivno intervjuvanje.
Fokusne skupine.
Eksperimenti.
3. Izvedba anketiranja z vidika oblikovanja in preverjanja uporabnosti anketnega vprašalnika:
Metode anketiranja (s posebnim poudarkom na računalniško podprtem anketiranju).
Usposabljanje anketarjev.
Izbira respondentov.
Napake v procesu izvedbe anketiranja.
4. Analiza anketnih podatkov z vidika oblikovanja in preverjanja uporabnosti anketnega vprašalnika:
Psihometrične merske lastnosti (dimenzionalnost, dodeljevanje vrednosti, zanesljivost, veljavnost).
Presečni in longitudinalni analitični modeli in tehnike.
Manjkajoči podatki in njihov pomen za rezultate empiričnega raziskovanja.
Nereprezentativni vzorci in njihov pomen za rezultate empiričnega raziskovanja.
Napake v analizi anketnih podatkov.
5. Interpretacija rezultatov anket z vidika oblikovanja in preverjanja uporabnosti anketnega vprašalnika:
Notranja in zunanja veljavnost rezultatov anket.
Vodila za rabo rezultatov anketnega raziskovanja v znanstvenih poročilih.
Napake v interpretaciji rezultatov anket.
Nosilci predmeta
|
||
|
|
|
|