Razvoj in trženje novih izdelkov

Cilji predmeta

Cilj predmeta je študentom predstaviti specifične probleme, ki nastanejo pri razvoju novih izdelkov in storitev za potrošnike in podjetja. Predmet je zasnovan tako, da študentom pomaga pri managementu in nadzoru proces ustvarjanja priložnosti za rast podjetja. Cilj je razumeti temeljne gradnike sistema za razvoj izdelkov in storitev ter relevantne managerske odločitve.
Osrednji del predmeta je raziskovalni projekt, v okviru katerega študenti z uporabo različnih metod razvijejo koncept novega izdelka ali storitve, ki temelji na potrebah uporabnikov.
V okviru predmeta študenti spoznajo proces razvoja novih izdelkov in storitev ter ključnih orodij, tehnik in metod za njihov razvoj in trženje.

Vsebina predmeta

1. Proces razvoja novih izdelkov in storitev
2. Razumevanje porabnikov
3. Raziskovalne metode za razumevanje potreb porabnikov
4. Ustvarjalnost
5. Komuniciranje blagovnih znamk
6. Razvoj koncepta izdelka/storitve
7. Poslovni modeli in procesi za razvoj novih izdelkov in storitev
8. Poslovna analiza novih izdelkov in storitev
9. Organizacija in management inovacij
10. Uvedba novega izdelka/storitve na trg
11. Trženje novih izdelkov in storitev

Nosilci predmeta

  •  
  •  
  •  
  •  
  • Govorilne ure
  • ponedeljek ob 0.00 v R-406
  • Govorilne ure potekajo po dogovoru, Za dogovor o terminu pošljite e-sporočilo na naslov: tanja.dmitrovic@ef.uni-lj.si
  • POZOR: Aktualna sprememba govorilnih ur
Na vrh strani