Trženje destinacij

Cilji predmeta

- Posredovati študentom temeljna spoznanja o sodobnih pogledih na trženje destinacij, ki v sodobnem času potrebujejo podobne prijeme in trženjske strategije kot ostale poslovne entitete. - Seznaniti študente z uspešnimi primeri trženja svetovnih destinacij, ki vključujejo primere trženja držav, regij ali mest.
- Seznaniti študente z dosedanjimi primeri trženja destinacije Slovenije - Spodbuditi študente k skupinskemu delu in uporabi pridobljenih znanj pri reševanju konkretnih problemov s področja trženja destinacij.

Vsebina predmeta

1. Opredelitev pojma destinacije kot kompleksne entitete – pogled z vidika različnih interesnih skupin
2. Funkcija trženja destinacije kot nadgradnja funkcije managementa
3. Znamka destinacije: identitetni koncept in koncept premoženja destinacije v očeh tujih javnosti
4. Koncept identitete destinacije
5. Premoženje destinacije v očeh tujih javnostih: analiza posameznih elementov (zavedanja, podobe, zaznane kakovosti in zvestobe)
6. Uporaba ustreznih orodij trženjskega komuniciranja pri trženju destinacij
7. Trženje privlačnosti in prireditev

Nosilci predmeta

  •  
  •  
  •  
  •  
  • Govorilne ure
  • sreda ob 13.30 v P-333
  • Prosim za predhodno najavo na e-mail naslov: maja.konecnik@ef.uni-lj.si najkasneje do torka zvečer.
  • POZOR: Aktualna sprememba govorilnih ur
Na vrh strani