Digital Marketing and Social Media (IMB)

Cilji predmeta

Razviti poglobljeno razumevanje, kako digitalne tehnologije in družbeni mediji spreminjajo trženjske strategije in taktike, razviti znanja o trženjskih konceptih, ki so pomembna v digitalnem okolju ter spoznati najboljše prakse za oblikovanje, razvijanje, komuniciranje in analiziranje vrednosti z uporabo digitalnih trženjski orodij in družbenih platform. Nuditi vpogled v trende na področju digitalnega trženja in družbenih medijev ter načine povezovanja digitalnih ter nespletnih trženjskih taktik.

Vsebina predmeta

1. Uvod v digitalno trženje (kako digitalne tehnologije spreminjajo trženje, razlikovalne značilnosti digitalnega trženja)
2. Vloga porabnika v digitalnem okolju (odločitvena pot, sooblikovanje, vedenjski modeli v digitalnem okolju)
3. Strateški pristop k digitalnemu trženju in družbenih medijem (plačani-lastni-pridobljeni mediji, okvir za digitalno trženjsko strategijo, digitalna analitika, ključni pokazatelji uspeha)
4. Vsebinsko trženje in optimizacija iskalnikov (SEO, iskanje relevantnih tipov vsebin, razvoj vsebine, spletne in nespletne SEO aktivnosti)
5. Uporabniška izkušnja/vmesnik (izbor ustrezne digitalne platforme, oblikovanje porabniške izkušnje, uporabnost, preizkušanje)
6. Digitalno oglaševanje (cenovni modeli oglaševanja, PPC oglaševanje, spletne oglaševanje, nativno oglaševanje, video)
7. Ravnanje s skupnostmi v družbenih medijih (premik moči, vpletanje porabnikov, pripovedovanje zgodb, management skupnosti, ne-znamčenje)
8. Trženje prek e-pošte (trženje z dovoljenjem, novičarstvo, neposredna pošta)
9. Prodaja v digitalnem okolju (disintermediacija in reintermediacija, digitalni posredniki, plačilo in logistika)
10. Spletna analitika in optimizacija (ključni pokazatelji, spremembe v merjenju v digitalnem okolju, glavna analitična orodja)

Nosilci predmeta

  •  
  • LinkedIn: si.linkedin.com/in/vesnazabkar 
  • Twitter: twitter.com/vzabkar 
  • Skype: vesna.zabkar 
  • Govorilne ure
  • četrtek ob 13.00 v P-331
Na vrh strani