Podjetniško svetovanje

Cilji predmeta

1. Seznaniti se z načrtovanjem, vodenjem in organizacijo svetovalnih projektov
2. Razumeti vlogo svetovalca in značilnosti njegovega dela
3. Spoznati primere iz prakse iz Slovenije in tujine
4. Naučiti se definirati in testirati različne hipoteze
5. Biti sposoben samostojnega pisnega in ustnega komuniciranja s potencialnimi klienti ter se zavedati pomembnosti vzrževanja tesnih poslovnih povezav
6. Naučiti se spoznavati potreb klientov in kako zadovoljiti le-te

Vsebina predmeta

Vsebina predmeta omogoča spoznavanje področja svetovanja, kje slušatelji dobijo odgovore predvsem na naslednja vprašanja?
- Kako lahko podjetja učinkovito uporabljajo moč svetovalcev?
- Vloga svetovalca
- Kako menedžirati svetovalno podjetje?
- Kako organizirati svetovalno podjetje?
- Kako menedžirati svetovalni projekt?
- Primeri tipičnih svetovalnih projektov na področju planiranja rasti, stroškovne učinkovitosti in podobno
- Štiri formule uspeha podjetij, zaščitenih pred krizo
Za podporo teoretičnemu delu bodo slušateljem predstavljeni tudi nekateri izbrani konkretni primeri iz prakse.

Nosilci predmeta

  •  
  • LinkedIn: Mateja Drnovšek 
  •  
  • Skype: mateja_drnovsek 
  • Govorilne ure
  • Govorilne ure so po predhodnem dogovoru po e-mailu:mateja.drnovsek@ef.uni-lj.si. Office hours are coordinated per request on e-mail: mateja.drnovsek@ef.uni-lj.si
  • POZOR: Aktualna sprememba govorilnih ur
Na vrh strani