Poslovna etika

Cilji predmeta

- Spodbuditi študente, da razmislijo o etičnih vrednotah managementa in vlogi, ki jo imajo te vrednote pri poslovanju podjetij.
- Oblikovati perspektivo, ki izpostavlja vidik deležnikov v poslovanju: zaposleni, kupci, dobavitelji ali v drugih vlogah.
- Razvijati analitična znanja za presojanje poslovnih situacij z vidika etične odgovornosti in posledic tega ravnanja.

Vsebina predmeta

1. Pojem etike. Moralni, ekonomski in pravni vidiki poslovnih odločitev. Morala in etika
2. Teoretske koncepcije etike: etika koristi in etika dolžnosti
3. Etična sodila za analitično odločanje. Postopki za izboljšanje etičnega odločanja
4. Stališča zaposlenih do etičnih dilem: Slovenija in svet
5. Zaposleni in podjetje:
5.1. dileme razkritja neprimernega ravnanja podjetja
5.2. poslovne skrivnosti
5.3. navzkrižje interesov
5.4. notranje informacije
6. Podjetje in zaposleni:
6.1 Zasebnost na delovnem mestu
6.2 Etika in zaposlovanje / odpuščanje delavcev
6.3 Diskriminacija na delovnem mestu in spolno nadlegovanje
6.4 Varnost na delovnem mestu
7. Korupcija in pridobivanje poslov.
8. Etika in kupci: oglaševanje proizvodov in storitev, varnost proizvodov
9. Etika v odnosu do okolja podjetja
10. Etični vidiki mednarodnega poslovanja

Nosilci predmeta

  •  
  • LinkedIn: Mateja Drnovšek 
  •  
  • Skype: mateja_drnovsek 
  • Govorilne ure
  • Govorilne ure so po predhodnem dogovoru po e-mailu:mateja.drnovsek@ef.uni-lj.si. Office hours are coordinated per request on e-mail: mateja.drnovsek@ef.uni-lj.si
  • POZOR: Aktualna sprememba govorilnih ur
Na vrh strani