Management blagovnih znamk

predmet

Cilji predmeta

Posredovati študentom temeljna spoznanja o pogledih, ki jih ponujajo pravila sodobnega managementa blagovnih znamk
Posredovati študentom spoznanja o uravnoteženem pogledu na blagovno znamko
Seznaniti študente z uspešnimi primeri managementa svetovnih in slovenskih blagovnih znamk.
Spodbuditi študente k razmišljanju in podajanju konkretnih rešitev, ki jih zahteva celovit proces managementa blagovnih znamk

Vsebina predmeta

1. Predstavitev kompleksne narave blagovne znamke s pomočjo uravnoteženega pogleda nanjo
2. Zunanji pogled na blagovno znamko: Koncept premoženja blagovne znamke
Pregled elementov premoženja blagovne znamke: zavedanja, podobe, zaznane kakovosti in zvestobe
3. Notranji pogled na blagovno znamko: Koncept identitete
Strateške predanalize blagovne znamke
Razvoj ključnih elementov identitete blagovne znamke: vizija BZ, vizualizacija BZ (ime, simbol, slogan), BZ kot izdelek/storitev, BZ kot organizacija, koristi BZ, osebnost BZ, odnos BZ - deležniki
4. Implementacija blagovne znamke
Orodja za razvoj blagovne znamke
Trženje blagovne znamke s pomočjo slavnih osebnosti
Strategije blagovne znamke

Nosilci predmeta

  •  
  •  
  •  
  •  
  • Govorilne ure
  • sreda ob 0.00 v P-305
  • Govorilne ure bodo na podlagi predhodnega dogovora, za uskladitev termina mi pišite na naslov: maja.konecnik@ef.uni-lj.si.
  • POZOR: Aktualna sprememba govorilnih ur
 
Na vrh strani