Mednarodni in e-marketing management
Cilji predmeta
Predmet se osredotoča na bistvena vprašanja, s katerimi se soočajo podjetja, ki poslujejo na mednarodnih trgih. Ta vprašanja vključujejo predvsem oblikovanje in uresničevanje trženjskih strategij v dinamičnem mednarodnem okolju . Vsebinska zasnova predmeta razvija naslednje kompetence:- razumevanje mednarodnega trženjskega okolja;
- pregled in analiza mednarodnih trženjskih priložnosti;
- razumevanje načinov vstopa na tuje trge in poznavanje strategij za prilagajanje elementov trženjskega spleta;
- presoja, oblikovanje in upravljanje mednarodnih trženjskih programov;
- opredelitev, interpretacija in ovrednotenje informacijskih virov povezanih z mednarodnim trženjem s poudarkom na informacijskih tehnologijah (Internet);
- razvoj kritičnega razmišljanja in reševanja problemov z izkustvenim učenjem (analize študij primerov);
- razvoj kreativnih, raziskovalnih, analitičnih in pisnih sposobnosti pri razvoju strateškega trženjskega načrta.
Vsebina predmeta
1. Mednarodno trženje1.1. Teoretična izhodišča
2. Analiza tržnih priložnosti
3. Tradicionalni načini vstopa na tuje trge
4. Načini vstopa na tuje trge v 21. stoletju in globalno E-trženje
5. Globalni vs. lokalni izdelki in storitve
6. Distribucija
6.1. Distribucijske strategije
6.2. Uporabna distribucija
7. Določanje cen in mednarodne finance
7.1. Strateške odločitve
7.2. Pogajanje
7.3. Tveganje
8. Komuniciranje
8.1. Tržno komuniciranje: Promocija, oglaševanje in prodaja v globalnem okolju
Nosilci predmeta
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|