Mednarodni management
Cilji predmeta
Predmet zagotavlja razumevanje temeljnih vprašanj managementa, ki izhajajo iz dejstva, da večina velikih in malih podjetij posluje v mednarodnem kontekstu. Za nekatere države (kot je na primer Slovenija), je pomembno razumeti, da je uspešna internacionalizacija podjetij povezana s hitrejšim ekonomskim razvojem. Ena pomembnejših tem, ki jih obravnava ta predmet je, kako lahko podjetja vstopijo na tuje trge na bolj strateški in dolgoročnejši način. Študenti so ob zaključku predavanj in ostalih študijskih obveznosti sposobni:- uporabiti orodja za oblikovanje in izvedbo mednarodne strategije;
- razumeti probleme, s katerimi se soočajo managerji v mednarodnem okolju;
- raziskovati in razviti alternativne vzorce strategije in poslovanja primerne mednarodnemu kontekstu.
Vsebina predmeta
1. Mednarodni management: motivacije in mentalitete2. Odgovor na konfliktne odgovornosti: izziv okolja
3. Razvoj strateških sposobnosti: konkurenčni izziv
4. Manageriranje preko meja: izziv sodelovanja
5. Razvoj koordinacije in nadzora: izziv organiziranja
6. Razvoj in manageriranje znanja
7. Razvoj transnacionalnih sposobnosti
Nosilci predmeta
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|