Obnašanje potrošnikov
Cilji predmeta
Poglavitni cilj predmeta je spodbuditi študente, da uporabljajo svoje celostno razumevanje konceptov vedenja porabnikov v trženjski praksi. V sklopu predmeta se bodo seznanili s ključnimi koncepti in osnovami vedenja porabnikov, ki izvirajo iz tradicionalnih raziskav porabnikov. Znanje bodo nadgradili s poznavanjem sodobnejših raziskovalnih pristopov, s pomočjo katerih bodo lahko reševali kompleksne trženjske probleme. Študentje se bodo naučili oblikovati večplasten pristop razumevanja vedenja porabnikov, ki celostno razlaga dinamične interakcije porabnikov z izdelki, storitvami in trženjem.Vsebina predmeta
1. Uvod v predmet: pregled predmeta in obveznosti pri predmetu2. Vedenje porabnikov in tradicija raziskovanja porabnikov
3. Ključni koncepti in osnove vedenja porabnikov: psihološka tradicija
4. Raziskovanje porabnikov kot temelj strategije znamčenja
5. Uvod v ključne koncepte vedenja porabnikov: socio-kulturna tradicija
6. Porabniška kultura in kulturne strategije
7. Predstavitve skupinskih projektov in diskusija
Nosilci predmeta
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|