Realization of Personal Potential

Cilji predmeta

Po zaključku zahtev tega predmeta bodo udeleženci demonstrirali naslednje napredne stopnje kompetenc:

Osebni razvoj:
Razumevanje splošnih zakonitosti poteka osebnega razvoja;
Razumevanje osnovnih stopenj osebnega razvoja in strukture jaza/miselnosti;
Aplikacija tega razumevanja na lasten osebnih razvoj in razvoj vodstvenih sposobnosti.

Komunikacijska učinkovitost:
Razumevanje osnovnih elementov učinkovitih predstavitve in pogovorov;
Postati bolj ozaveščen o tem, kako učinkovito sam deluje vzdolž teh elementov;
Postati sposoben samo-razvoja vzdolž elementov učinkovite komunikacije.

Karierni razvoj:
Demonstracija senzitivnosti za etične dileme pri razvoju svoje kariere;
Demonstracija moralne presoje o tem, kako odgovorno graditi svojo blagovno znamko in izbirati delovna mesta;
Demonstracija moralne presoje in delovanja na trenutnih delovnih mestih.


Vsebina predmeta

Osebni potencial izvira iz celostne miselne in čustvene zasnove osebe, ki je podlaga vedenjskih nagnjen, tako impulzivnih vedenj kot tudi kontroliranih vedenj; slednji se lahko oblikujejo kompetence ko ponotranjeno. Predmet je osredotočen na razvoj tistih kompetence za vodenje, ki še v posamezniku niso izražene, vendar so zaželene z vidika vodenja.

Predmet je sestavljen is treh razvojnih domen: osebnega razvoja, komunikacijske učinkovitosti in kariernega razvoja.

Namen osebnega razvoja je premik delovanja iz socializirane miselnosti proti samo-avtorski miselnosti. Vsaka oblika miselnosti delovanja podpira svojstveno obliko kompetenc za vodenje. Za delovanje iz socializirane miselnosti so značilne kompetence vodenja povezane s perfekcionizmom, usklajevanja in zaščite interesov; za delovanje iz samo-avtorske miselnosti si značilne kompetence vodenja inovacij in sprememb, sistemsko razmišljanje, senzitivnost za etične dileme in vrednote, samo-zavedanja in razvoj odnosov z deležniki. Slednje so dober napovedovalec uspešnosti vodenja. Posameznik je 360-ocenjevan na začetku in koncu predmeta po teh kompetencah; in razvojno usmerjan med predmetom, in na koncu ponovno ocenjen.

Namen komunikacijske učinkovitosti je razvoj sposobnosti prepričevanja, učinka in vpliva v ustnih predstavitvah kot tudi razvoj zmožnosti za konstruktivno odzivanje na kritično presojo in izzivalna vprašanja. Kandidat razvoja te sposobnosti in zmožnosti v seriji delavnic in dejanskih predstavitev, kjer uri podajanje sporočil, govorico telesa, geste, glasovne sposobnosti idr.


Namen kariernega razvoja je osvetlitev odločitvenih dilem, ki spremljajo obstoječe delovne pozicije in kariere premike na nove pozicije z večjo avtoriteto, odgovornostjo in vplivom. To vključuje osebno svetovanje s strani kariernih strokovnjakov na tematiko odgovornega kariernega delovanja in razvoja svoje blagovne znamke.

Nosilci predmeta

  •  
  • LinkedIn: http://www.linkedin.com/pub/melita-rant/13/a0a/685 
  •  
  • Skype: melitarant 
  • Govorilne ure
  • torek ob 11.00 v R-301
  • Spoštovani študenti, govorilne ure bodo potekale preko aplikacije Zoom po predhodnem dogovoru.
  • POZOR: Aktualna sprememba govorilnih ur
Na vrh strani