E - trženje v turizmu
Cilji predmeta
- Nadgraditi znanje o trženju v turizmu z oblikami elektronskega trženja.- Seznaniti se z vplivom interneta pri trženju v turizmu.
- Obvladati internet kot trženjsko orodje.
- Razviti sposobnosti prepoznati osnovne modele e-poslovanja in e-trženja.
- Vpeljati študente v uporabo in prenašanje pridobljenega znanja na konkretna slovenska turistična podjetja.
Vsebina predmeta
1. Internet in informacijsko-komunikacijska tehnologija v turizmu2. Osnovni modeli e-poslovanja (B2B, B2C, C2B, C2C) v turizmu
3. Trženje preko interneta v turizmu
4. Internet kot orodje trženjskih raziskav v turizmu
5. E-trženjski splet v turizmu
6. E-trženje pri letalskih prevozih
7. E- trženje pri hotelskem poslovanju
8. E-trženje pri turističnih agencijah in organizatorjih potovanj
9. E-trženje destinacij
Nosilci predmeta
|
||
|
|
|
|