Management ustvarjalnega in inovativnega vedenja
Cilji predmeta
Seznaniti študente s osnovnimi principiin inovativnega procesa in dela in jih usposobiti za implementacijo ustvarjalnih idej. Pokazati, kako lahko z ustreznim kontekstom spodbujamo inovativno vedenje. Usposobiti študente za ustrezno ravnanje z ustvarjalnimi zaposlenimi v organizacijah in za zagotavljanje ustreznega konteksta za doseganje optimalnih rezultatov inovativnosti.
Vsebina predmeta
1 Kaj je ustvarjalnost1.1 Vidiki in proces ustvarjalnosti
1.2 Ustvarjalnost na ravni posameznika, skupine in organizacije
1.3 Kontekst in dejavniki ustvarjalnosti
1.4 Tehnike spodbujanja ustvarjalnosti
2 Pretvarjanje ustvarjalnih idej v implementirane inovacije
2.1 Viri za inovativnost – omrežja ustvarjalnosti in inovativnosti
2.2 Komuniciranje potencialnih koristi inovativnosti, vodenje za inovativnost
2.3 Implementacija: ustvarjanje novih proizvodov in storitev
2.4 Kapitalizacija koristi inoviranja
2.5 Potencialni negativni vidiki ustvarjalnosti in inovativnosti
Nosilci predmeta
|
||
|
|
|
|