Uporaba podatkovnih baz v trženju
Cilji predmeta
Namen predmeta je:- seznaniti študenta z viri podatkov za poslovno odločanje s poudarkom na sekundarnih virih.
- Seznaniti študenta z identifikacijo primernih podatkovnih baz in njihovo uporabo.
- Usposobiti študenta za samostojno raziskovanje v trženju z namenom analize trženjskega okolja.
- Usposobiti študenta za oblikovanje in preverjanje učinkovitosti trženjskih strategij na podlagi uporabe podatkovnih virov.
Vsebina predmeta
1. Identifikacija potreb po podatkih za namene trženja2. Način dostopanja in iskanja informacij
3. Pregled in uporaba orodij za iskanje informacij
4. Komercialne in nekomercialne baze podatkov
5. Uporabnost podatkovnih baz uradne statistike
6. Pravni vidik uporabe podatkovnih baz
7. Interne in zunanje baze podatkov kot osnova za oblikovanje trženjskih strategij
8. Trženje na osnovi baz podatkov
9. Oblikovanje in preverjanje učinkovitosti trženjskih strategij
Nosilci predmeta
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|