Management učenja in znanja
Cilji predmeta
- Seznaniti slušatelje s teoretičnimi osnovami procesa učenja in njegovo posledico - znanjem.- Seznaniti študente z vplivom sprememb na uporabnost znanja in z vlogo managerjev v procesu učenja in oblikovanju učeče se organizacije.
- Študentom predstaviti praktične rešitve in jih opozoriti na najpogostejše probleme pri ravnanju z učenjem in znanjem v organizacijah.
Vsebina predmeta
1. Dejavniki, ki zahtevajo neprestano učenje2. Učenje kot proces
2.1. Definiranje učenja
2.2. Vrste učenja
2.3. Načini učenja
3. Znanje kot posledica učenja
3.1. Definicije znanja
3.2. Znanje kot odsev preteklosti
3.3. Vrste znanja
3.4. Uporabnost znanja v kombinaciji s kreativnostjo
4. Znanje kot lastnina
5. Znanje kot intelektualni kapital
5.1. Človekov kapital
5.2. Strukturni kapital
5.3. Relacijski kapital
6. Ravnanje z znanjem v organizaciji
6.1. Vloga managerjev pri ravnanju z znanjem
6.2. Planiranje učenja v organizaciji
6.3. Organiziranje učenja v organizaciji
6.4. Izvajanje učenja v organizaciji
6.5. Kontroliranje učenja v organizaciji
7. Oblikovanje učeče se združbe
8. Primeri uspešnega ravnanja z učenjem in znanjem
Nosilci predmeta
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|