Medkulturni vidiki trženja in prodaje
Cilji predmeta
1. Ponuditi študentom konceptualni okvir in orodja za analizo in razumevanje lokalnih, regionalnih in globalnih odjemalcev in deležnikov ter razviti sposobnosti za oblikovanje učinkovitih trženjskih in prodajnih pristopov na kulturno raznolikih trgih v globalnem okolju2. Pridobitev znanja na področju konceptov medkulturne komunikacija na različnih ravneh: medosebni, trženjski, managerski in medorganizacijski.
3. Razviti razumevanje vloge kulture in kulturno specifičnih komunikacijskih, managerskih in potrošnih vzorcev.
4. Pridobiti znanja o stopnjah v procesu nakupnega in prodajnega odločanja in vedenja pri soočanju z različnimi deležniki v medkulturnem in globalnem okolju.
Vsebina predmeta
1. Globalizacija in trženjske ter prodajne kompetencena kulturno raznolikih trgih. Kultura, njeni pomeni in učinki.2. Vloga kultura in drugih dejavnikov okolja za učinkovito komunikacijo.
3. Jezik, kultura in komunikacija v globalnem okolju – implikacije za znamčenje, oglaševanje, pogajanja in management prodaje
4. Modeli kulturnih vrednot in im0likacija za vedenje porabnikov in managerjev. Hofstede, Globem Trompenaars, E. Hall
5. Družbena odgovornost in etika v medkulturnem okolju.
6. Vloga kontektualne in kulturne inteligentnosti v trženju in prodaji.
7. Kultura in vedenje odjemalcev. Vloga nacionalne identitete, ekonomskega etnocentrizma, animoznosti in učinki države izvora.
8. Uravnoteženje konkurenčnih vidikov globalizacije in lokalizacije v prihodnosti.
Nosilci predmeta
|
||
|
|
|
|