Trženje destinacij
Cilji predmeta
- Posredovati študentom temeljna spoznanja o sodobnih pogledih na trženje destinacij, ki v sodobnem času potrebujejo podobne prijeme in trženjske strategije kot ostale poslovne entitete. - Seznaniti študente z uspešnimi primeri trženja svetovnih destinacij, ki vključujejo primere trženja držav, regij ali mest.- Seznaniti študente z dosedanjimi primeri trženja destinacije Slovenije- Spodbuditi študente k skupinskemu delu in uporabi pridobljenih znanj pri reševanju konkretnih problemov s področja trženja destinacij.
Vsebina predmeta
1. Opredelitev pojma destinacije kot kompleksne entitete – pogled z vidika različnih interesnih skupin2. Funkcija trženja destinacije kot nadgradnja funkcije managementa
3. Znamka destinacije: identitetni koncept in koncept premoženja destinacije v očeh tujih javnosti
4. Koncept identitete destinacije
5. Premoženje destinacije v očeh tujih javnostih: analiza posameznih elementov (zavedanja, podobe, zaznane kakovosti in zvestobe)
6. Uporaba ustreznih orodij trženjskega komuniciranja pri trženju destinacij
7. Trženje privlačnosti in prireditev
Nosilci predmeta
|
||
|
|
|
|