Service Design and Innovations in Tourism
Cilji predmeta
Predmet omogoča razumevanje narave turističnih doživetij in posamezniku poda uvid in znanje na področju novih pristopov v procesu oblikovanja inovativnih turističnih proizvodov, ki imajo potencial valorizacije v praksi.Študenti pridobijo naslednje kompetence:
- Sposobnost aktivne participacije v oblikovanju turističnih proizvodov.
- Razvoj inovativnih k porabniku usmerjenih turističnih proizvodov.
- Sposobnost določanja cen za turistične proizvode.
- Sposobnost timskega dela in sodelovanja.
- Sposobnost kritičnega razmišljanja in odgovornega ravnanja.
Vsebina predmeta
1. Osnovni koncepti inovacij2. Izkustvena ekonomija
3. Narava turističnih storitev in doživetij
4. Dizajn kot osnova za inoviranje in oblikovanje turističnih proizvodov
5. Inovacijski ekosistemi in zbiranje podatkov
6. Proces razvoja turističnih proizvodov
7. Sooblikovanje turističnih proizvodov
8. Določitev tem in oblikovanje zgodb v turizmu
9. Trajnostne inovacije
10. Vključevanje kakovosti in varnosti v oblikovanje turističnih proizvodov
11. Trženje in prodaja turističnih proizvodov
12. Določitev cen turističnih proizvodov
13. Poslovni model in inovativni poslovni modeli
Nosilci predmeta
![]() |
|
|
|
|
|
|
![]() |
|
|
|
|
|
|