Building Leadership Capacity
Cilji predmeta
Kandidati bodo pridobili naslednje spretnosti in sposobnosti:- Sposobnost zaznavanja lastnih mentalnih pristranosti pri poslovnem odločanju;
- Sposobnost, da iz kompleksnih, tveganih, nejasnih poslovnih situacij izloči jasno sporočilo;
- Sposobnost, da izstopi is območja ugodja, prevzame tveganje in odgovornost za lasten razvoj voditeljstva;
- Sposobnost, da zazna in se poveže z lastnimi čustvi in čustvi drugih;
- Sposobnost, da pride v tesnejši stik z lastnimi principi, vrednotami in etičnimi mejami svojega delovanja;
- Sposobnost, da razrešuje konflikte na konstruktiven način;
- Sposobnost, da krepi vpliv preko uspešnega prepričevanja in drugih vzvodov moči;
- Sposobnost, da poda konstruktivno povratno informacijo tako posameznikov kot skupinam.
Vsebina predmeta
Namen predmeta:Namen predmeta je okrepiti voditeljski potencial pri slušateljih tako, da jih pripravi na uspešno izvajanje treh temeljnih voditeljskih funkcij:
- Sposobnih prevzemanje tveganja in razvoj jasne poslovne usmeritve v nejasnih poslovnih situacijah;
- Sposobnost motiviranja zaposlenih, da usklajeno sledijo postavljeni poslovni usmeritvi;
- Sposobnost uskladitve medsebojno si nasprotujočih interesov deležnikov in razrešitev političnih konfliktov z namenom uspešnega slednjega postavljeni poslovni usmeritvi (viziji).
Koncepti predmeta:
• Razvoj v dobi odraslosti in razvoj kompetenc za vodenje
• Mapiranje odpornosti na spremembo
• Paradigme vodenja in ključne teorije znotraj paradigem
• Teorije implicitnega vodenj in /sledenja
• Osebnostne lastnost vodij, vodstvene spretnosti in veščine, stil vodenja; situacijski pristop k vodenju, kontingenčni pristop k vodenju, »pot-cilj« pristop k vodenju
• LMX pristop k vodenju; transakcijsko, transformacijsko, avtentično, timsko vodenje, globalno in osvetovljeno vodenje;
• Psihodinamični pristop k vodenju, post-herojsko vodenje, porazdeljeno vodenje
• Druge teme: vodenje in identiteta (kdo misliš, da si?); vodenje, moč in vpliv; vodenje in osmišljanje (vodje kot oblikovalci pomena in pripovedovalci); vodenje in čustva; obredi, rituali in pripadnost (vodenje in organizacijska kultura; kulturno vodenje); vodenje za trajnost (poziv mladim voditeljev in cilji trajnostnega razvoja); estetika in vodenje; vodenje in duhovnost; vodstvo v dobi umetne inteligence; nevroznanost za vodenje; ko vodenje ni rešitev?
• U-teorija vodenja; vodenje iz porajajoče se prihodnosti
Nosilci predmeta
|
||
|
|
|
|