Strateški management za ekonomiste
Cilji predmeta
- Predstaviti ekonomske osnove teorij s področja strateškega managementa.- Predstaviti celovitost področja strateškega managementa na osnovi pristopa različnih znanstvenih disciplin v zgodovinskem in empiričnem kontekstu.
- Predstaviti metode in orodja za obvladovanje strateškega managementa v podjetju.
Vsebina predmeta
1. Razvoj strateškega managementa v kontekstu razvoja podjetja2. Sposobnosti podjetij -organizacijske, osrednje in konkurenčne prednosti podjetij
3. Strategija na podlagi teorije virov
4. Strategija in diverzifikacija
4.1. Ekonomika vertikalne integracije
4.2. Ekonomije obsega in povezanosti
5. Transkacijski stroški in strateški management
6. Konkurenčno okolje
6.1. Panožna analiza
6.2. Tržna struktura in konkurenca
6.3. Strateško pozicioniranje in doseganje konkurenčne prednosti
6.4. Izvori konkurenčne prednosti: inovacije, evolucija in okolje
7. Konkurenčne strategije
8. Strategija in struktura
9. Razvoj strategije v praksi
Nosilci predmeta
|
||
|
|
|
|